Man, 4 August!

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Da var det mandag og tilbake til hverdagen for vår del :)

jentene er i barnehagen, og Liana virket litt spent når vi skulle kle på.. jeg spurte om vi skulle kle på jakke og gå til barnehagen, og hun bare smilte og sa ja, men ble sittende i sofan å glise.. haha..

Ellers tror jeg det var mye som skjedde for Leoh igår, for han har drømt noe voldsomt inatt! Alt fra babling, gråt og latter i søvne flere ganger!
Og jeg bråvåkna i 3 tiden av at noen gikk på stilaset:eek: hørte ut som om noen listet seg på en måte, og kjøkkenvindu var åpen! Så ble dritredd:P haha vekket sambo og sa det, så han gikk å sjekket og så en katt som hadde forvillet seg oppi der:P hihi.. han lukket vindu;)

Har dere hatt en god natt? Hva skal dere idag? :)

Denne fikk jeg av samboer sin bror og dama hans igår :) dem har vært på ferie i Asia (hun er egentlig fra Asia) :) syns det var en fin gave, og litt mer spesiell:D
1407143470936.jpg

Jentene fikk en kjempe fin kjole hver pg Leoh fikk en dress med slips, skjorte og vest som fulgte med :D

Denne fikk jeg av samboer sin bror og dama hans igår :) dem har vært på ferie i Asia (hun er egentlig fra Asia) :) syns det var en fin gave, og litt mer spesiell:D
Vis vedlegget 71084

Jentene fikk en kjempe fin kjole hver pg Leoh fikk en dress med slips, skjorte og vest som fulgte med :D
Så fin gave!!:D Den kledde du godt, Anita.:)

Sikkert kjekt å starte i bhg igjen da. Godt at det ikke ble ville protester liksom! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God dag!
Mannen er tilbake på jobb i to dager nå, for de greide seg ikke uten han, så i dag har jeg og Jenny vært i byen og kjøpt bursdagsgave til han, henta to parkdresser som vi har kjøpt brukt, og tatt bilder av Jen hos en hobbyfotograf. Vesla sovna i bilen på tur hjem, så nå står jeg parkert i garasjen og venter på at hun skal våkne.:p

Så fin gave!!:D Den kledde du godt, Anita.:)

Sikkert kjekt å starte i bhg igjen da. Godt at det ikke ble ville protester liksom! :)

Takk :) syns den var fin..også var den varm å! Hehe..

Ja dem var glade for å starte i barnehage igjen.. men selvfølgelig, litt nerver hører jo til :) blir nok en kjempe fin dag for dem.. hehe.. og Emira hadde fått ny plass i garderoben! Dem har noen faste hyller for er for de største barna:cool::)

God dag!
Mannen er tilbake på jobb i to dager nå, for de greide seg ikke uten han, så i dag har jeg og Jenny vært i byen og kjøpt bursdagsgave til han, henta to parkdresser som vi har kjøpt brukt, og tatt bilder av Jen hos en hobbyfotograf. Vesla sovna i bilen på tur hjem, så nå står jeg parkert i garasjen og venter på at hun skal våkne.:p

Høres jo greit ut med en mamma-Jenny dag da:D du må vise oss bildene når du får dem :) sikkert kjempe fine! Også håper jeg det ikke tar for lang tid før vesla våkner:P

Høres jo greit ut med en mamma-Jenny dag da:D du må vise oss bildene når du får dem :) sikkert kjempe fine! Også håper jeg det ikke tar for lang tid før vesla våkner:P
Tok ikke lang tid i det hele tatt. :p Men uthvilt er hun ikke, for hun gråt masse etter oppvåkning. Kikker på litt tv nå, slik at hun får roa seg litt. Så blit det lunsj og en tur ut her.:)

Anita.:.så fin du var. .. ;-) Koselig med litt gaver til små og store :-D
Hehe så det var bare en katt .. heldigvis. ;-)
Deilig å.starte i barnehage igjen ja :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ingrid; legg ut bilder når dere får de. Deilig å kjøpe brukt. Har fått kjøpt en brukt dress til Mina og... men aner jo ikke hvordan den er i bruk. Blir bare ekstra dress :-)
Håper dere finner noen gaver til han :-D Når har han bursdag?

Vis vedlegget 71084

Så flott den var, den satt pent på deg:) heldig du er:)

Vi har kjørt oss en tur, kjøpte med oss grillet kylling og rundstykker og har spist i hagen. Ungene bader i bassenget :-D

Har vasket klær og skal på infomøte i barnehagen kl 17. Litt spent :-)

Hva gjør dere på?

Da var det mandag og tilbake til hverdagen for vår del :)

jentene er i barnehagen, og Liana virket litt spent når vi skulle kle på.. jeg spurte om vi skulle kle på jakke og gå til barnehagen, og hun bare smilte og sa ja, men ble sittende i sofan å glise.. haha..

Ellers tror jeg det var mye som skjedde for Leoh igår, for han har drømt noe voldsomt inatt! Alt fra babling, gråt og latter i søvne flere ganger!
Og jeg bråvåkna i 3 tiden av at noen gikk på stilaset:eek: hørte ut som om noen listet seg på en måte, og kjøkkenvindu var åpen! Så ble dritredd:P haha vekket sambo og sa det, så han gikk å sjekket og så en katt som hadde forvillet seg oppi der:P hihi.. han lukket vindu;)

Har dere hatt en god natt? Hva skal dere idag? :)

Hehe, bra det bare var en kattepus som hadde rota seg bort;)

Uff da, ikke greit når de små drømmer fælt:( Er ofte mye drømming når det skjer litt mye og nye ting!

Deilig hverdagen er tilbake igjen og;) Nelly er storfornøyd med og være i bhgen igjen etter ferien:)

God dag!

Så koselig med fotografbilder:) gleder meg til og se bildene av Jenny:) Alltid Nice med brukt tøy, billig og gjenbruk:) Begge ting jeg liker:)

Idag har Emmeth hatt sin første dag i bhgen:D Gikk helt fint, men dro etter halvannen time da han var så trøtt og sliten, tenkte det var like greit siden det var 3 nye andre barn som også begynte idag:) i morgen skal vi være i bhgen kl 8 og spise frokost i bhgen også være hos astmalegen hans kl 10.15:) Blir en kort, men vanlig dag på onsdag:) 1407155512415.jpg

Ingrid; legg ut bilder når dere får de. Deilig å kjøpe brukt. Har fått kjøpt en brukt dress til Mina og... men aner jo ikke hvordan den er i bruk. Blir bare ekstra dress :-)
Håper dere finner noen gaver til han :-D Når har han bursdag?

Will do!:)
Ja, det blir spennende å se hvordan dressene passer. Fikk to fine reflexdresser for 200,- (og ei jakke på kjøpet som kompensasjon fordi hun ikke hadde rukket å vaska klærne) ;) Fikk mye for pengene da, mener jeg!:)
Mannen har bursdag på torsdag. Han får stormberg fleecegenser, ei hekkesaks (som han har kjøpt fra oss til seg selv) også skal han få bilde av Jen i etterkant. Vi har bryllupsdag på ondag, og da skal han få en frisørtime.:p

Idag har Emmeth hatt sin første dag i bhgen:D Gikk helt fint, men dro etter halvannen time da han var så trøtt og sliten, tenkte det var like greit siden det var 3 nye andre barn som også begynte idag:) i morgen skal vi være i bhgen kl 8 og spise frokost i bhgen også være hos astmalegen hans kl 10.15:) Blir en kort, men vanlig dag på onsdag:) Vis vedlegget 71110
Så morro med bhgstart!:) Siklert greit med noen korte dager i begynnelsen da.
Emmeth ser så veslevoksen ut etter at han blei klipt. Kjekken.♡ Lykke til med legen i morra da!!

Will do!:)
Ja, det blir spennende å se hvordan dressene passer. Fikk to fine reflexdresser for 200,- (og ei jakke på kjøpet som kompensasjon fordi hun ikke hadde rukket å vaska klærne) ;) Fikk mye for pengene da, mener jeg!:)
Mannen har bursdag på torsdag. Han får stormberg fleecegenser, ei hekkesaks (som han har kjøpt fra oss til seg selv) også skal han få bilde av Jen i etterkant. Vi har bryllupsdag på ondag, og da skal han få en frisørtime.:p

Så fine gaver da:-)
Skal dere noe spennende onsdag og torsdag? :-D

Idag har Emmeth hatt sin første dag i bhgen:D Gikk helt fint, men dro etter halvannen time da han var så trøtt og sliten, tenkte det var like greit siden det var 3 nye andre barn som også begynte idag:) i morgen skal vi være i bhgen kl 8 og spise frokost i bhgen også være hos astmalegen hans kl 10.15:) Blir en kort, men vanlig dag på onsdag:) Vis vedlegget 71110
Lille peningen :-)
Håper han vil trives kjempe godt jeg... og at han ikke skal bli plaget med astmaen. Lykke til hos legen i morgen ;-)

Spennende med barnehage :)
Minsten og jeg har vært i byen i dag.
Vel hjemme har jeg ventet snart en time på DHL som ringte og sa "10-15 minutes i'll be there!!"
:-p
Gutta er slitne og ser litt barne-tv før mannen kommer hjem fra første arbeidsdag og middagsshopping :)

Surfer mobilt!

Back
Topp