Mamut salget!

marihøna30

Elsker forumet
Er det nen gode bøker til de små der?? Anahen??
Fikk med avisa hjem, men den gikk vist rett inn i ovnen.. Snpuua har negynt å bli interessert ireklamen, så da er det vel påtide å få noen bøker i hus! Og kanskje noen fler bøker til meg også[:)]

Har det startet nå ? Tenkte jeg skulle passe på å kjøpe noen gaver ....men så var det de 5000 vi er i minus da [:@]

Det startet i dag, har ikke så mye på konto jeg hjeller, men bøker... de har jeg mye av, og får ikke nok, samlemani?? Neida!![:D]Lurer på om jeg skal prøve å ta turen innom en bokhandler snart!

Skal sjekke, skal på Mammutsalg nå[;)] Bare innom biblioteket og hente en hel haug med bøker først[;)]

Har så lyst på masse nye bøker,både til snuppa og til meg selv,men økonomien tilsier at man får vente til i april en gang[&:] er så masse regninger det første kvartalet i året[:@]

Der har jeg vært i dag![:D]
Kjøpte to bøker av Asbjørnsen og Moe To i denne serien. De koster jo egentlig 399kr per stykk. Nå kostet den 149 tror jeg det var![:D][:D] Er så glad i bøkene, og har to fra før.
Kjøpte noen andre bebisbøker også. Koster jo ingen verdens ting omtrent

Da tror jeg at jeg må innom i morgen!

Jeg har vært på Mammutsalg i dag[:)] Ble endel bøker[;)]

Barnebøker har vi så mye av, at det kjøpte jeg ikke. Låner på biblioteket vi[:D] Men de hadde bra utvalg[:)]

ORIGINAL: anahen

Jeg har vært på Mammutsalg i dag[:)] Ble endel bøker[;)]

Barnebøker har vi så mye av, at det kjøpte jeg ikke. Låner på biblioteket vi[:D] Men de hadde bra utvalg[:)]

Hvor var du? Gravdahl eller? Det er masser av bøker etter meg også, men dte er ikek sånne som ska leses i filler med en gang.. Jeg slet godt på enkelte bøker,og brukte den som 'belegg' på gulvet mitt når jeg var lei teppet[8|]

Back
Topp