Mammatruser

RitzCrackers

Forelsket i forumet
Dere som har vært gravide før, har dere kjøpt mammatruser? Vil dere anbefale det, eller er det like greit med vanlige truser? Jeg ser det finnes noen som går over hele magen og noen som svinger seg under.

Håper noen har erfaringer! Jeg må ut å kjøpe nytt undertøy, nå er alt blitt for lite. :hilarious:

Kjøpte vanlig i XL jeg. Funka greit det. Er m/L til vanlig.

Dere som har vært gravide før, har dere kjøpt mammatruser? Vil dere anbefale det, eller er det like greit med vanlige truser? Jeg ser det finnes noen som går over hele magen og noen som svinger seg under.

Håper noen har erfaringer! Jeg må ut å kjøpe nytt undertøy, nå er alt blitt for lite. :hilarious:
Jeg fikk noen mammatruser i gave fra søstera mi av den store typen forrige svangerskap. Kjøpe noen store sloggie-truser selv som ikke var spesielt tiltenkt mødre. Jeg liker litt store truser, men brukte ikke mammatrusene noe mer eller mindre enn de andre. Må kjøpe noen nye snart selv nå. Blir så fryktelig brei over baken som gravid....

Brukte vanlig undertøy, men kjøpte en del skikkelige truser/hipstere som holdt bind godt på plass etter fødsel. De nettingtrusene man får er jo virkelig IKKE sexy :hilarious::hilarious::hilarious: Ikke at man er sexy med bleieræv uansett da. Knegg.
Men sømløse og sånne boksere fra Pierre Robert er veldig behagelig.

Nå fikk jeg umiddelbar assosiasjon til den første uken etter fødsel forresten, den hvor man kvier seg for å gå skikkelig på do og tisser i dusjen for at det ikke skal svi sånn. Hoi!

Jeg har kjøpt de mammatrusene som H&M har. Sliter så med kvalme og alt som er stramt over eller ved magen gjør meg enda mer kvalm. Men de trusene er lave og så gode under magen, anbefales[emoji7][emoji1360]

Jeg har kjøpt en av de derre med sving på eBay nå for å prøve. Får fnatt av selv trusestrikker om dagen.
Prøvde den nå i dag, og synes nesten at den var verre! :p
Den er jo så lav at det føles som om den ikke er der. :D

Brukte mine vanlige. Men det er nok noen som ville kalt trusene mine for mammatruser. Bruker kun hipster og boxer. Hipstere er jo ganske korte i livet[emoji1303]

Kjøpte bare noen ekstra store «mensentruser», slik at de ikke strammet noen steder! [emoji13] Funket bra! Det viktigste er vel at det ikke strammer på magen?

Kjøpte hm

Her ble også all vanlige undertøy for små. Jeg kjøpte hm sine, de er lave jeg kan ikke noe som strammer over magen. Jeg er kjempe fornøyd med dem, de er så myke og behagelige du merker nesten ikke at du har dem på

Jeg bruker og brukte bare vanlige boksere fra Pierre Robert i forrige svangerskap, så kan absolutt anbefale disse hvis du vil ha behagelige boksere som ikke strammer rundt midja. Det verste jeg vet er truser/hipster/boksere som strammer rundt livet, så favoritten her er Pierre Robert. Sloggi er ikke å anbefale, foruten om den som er sømløs.

Back
Topp