MammatilDani!

Det får så bare være. :p nesten så jeg skulle tatt den timen i bil for å komme på samme sykehus også. :p

BVforum via HTC
Det hadde vært noe;) Men egentlig håper jeg at jeg får hele fødeavdelingen for meg selv:p (Er jo bare 2 fødestuer der).. For jeg hadde en skremmende opplevelse sist, og er så redd for å bli forlatt av jordmor.. Så hun får ikke lov å ta seg av andre fødende samtidig;)
 
Det hadde vært noe;) Men egentlig håper jeg at jeg får hele fødeavdelingen for meg selv:p (Er jo bare 2 fødestuer der).. For jeg hadde en skremmende opplevelse sist, og er så redd for å bli forlatt av jordmor.. Så hun får ikke lov å ta seg av andre fødende samtidig;)
Det hadde jo vært noe! Kanskje vi skal ta hvert vårt sykehus alene i stedet. :p

BVforum via HTC
 
Det hadde vært noe;) Men egentlig håper jeg at jeg får hele fødeavdelingen for meg selv:p (Er jo bare 2 fødestuer der).. For jeg hadde en skremmende opplevelse sist, og er så redd for å bli forlatt av jordmor.. Så hun får ikke lov å ta seg av andre fødende samtidig;)

Håper for din del at du blir alene da, så får du all oppmerksomhet og oppfølging :)
 
Da har vi fødedate mandag etter 12! Anbefalinger for helgen: kos, sterk mat og trappespringing :)
 
Count me in;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Liker forresten at trådens navn er MammatilDani, hehe! Fast inventar sa du?
 
Liker forresten at trådens navn er MammatilDani, hehe! Fast inventar sa du?
Skjønner ikke hva du prater om;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det passer deg ikke å spille dum. :p hehehe

BVforum via HTC
Nei, det er sant! Smarte kvinner som meg kler virkelig ikke å spille dum;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp