Mammatights/legging

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
Noen som vet hvor man får tak i?

Mener sånn med ekstra mage i, secret belly fit. Helst korte, ikke de der lange leggingsene. Kan få tak i sort fra USA, men vil så gjerne ha hvit!!

Har masse tights, men vil helst slippe stramminga over magen, og fleskedelingen (ja, dere skjønner hva jeg mener [;)])

ORIGINAL: **Mystery**

har ett det på spar kjøp tror jeg...

Skal sjekke ut neste gang vi er i nærheten! Visste ikke de hadde mammatøy engang [8D]

ORIGINAL: Nikki.

jeg elsker tights og har mange-men strammingen gjør at jeg nå bare går harem/aladin bukser fra cubus.
så jeg følger med her jeg!=)

men hvit er vel ikke lett å få tak i nå.. syns aldri det er lett å finne hvite plagg om sommeren også..[&:]
kan de ha det på hm? de har jo egen mamma avd.

Mye mulig, men jeg syns å huske at de tightsa der var bare sånn med strikk, ikke med mage, hvis du skjønner. Er jo bedre enn ingenting da [:)] Tar nok turen dit også når vi er i nærheten neste gang. Er bare så dårlig utvalg i mammatøy, syns jeg.

Ja, det er den stramminga jeg ikke klarer jeg heller [:)] Når det nærmer seg sesongen, så kommer de andre tightsa garantert til å ikke funke, så prøver å være litt tidlig ute! Og ja, hvit er håpløst å få tak i! Om de tar inn, så er det jo utsolgt før de har hengt de frem omtrent!

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

De har jo mamma-tights på HM, som det skal være plass til magen i [:)] Kan godt hende de får inn i hvit nå som det går mot vår og sommer!

Håper virkelig på det [:D]

Jeg kommer nok til å bruke vanlige tights, og heller klippe opp strikken dersom jeg ikke får tak i korte mammatights.
Men jeg har allerede investert i 2 stk mammatights fra hm (lange). Synes det er ubehagelig med den strikken over magen (hvertfall enn så lenge), så jeg pleier å brette ned sånn at jeg får strikken under magen.

ORIGINAL: Smulan*

Jeg kommer nok til å bruke vanlige tights, og heller klippe opp strikken dersom jeg ikke får tak i korte mammatights.
Men jeg har allerede investert i 2 stk mammatights fra hm (lange). Synes det er ubehagelig med den strikken over magen (hvertfall enn så lenge), så jeg pleier å brette ned sånn at jeg får strikken under magen.

Ja, de er med strikk altså, de hm sine! [&:] Det er bare det at jeg vil ikke ha de UNDER magen, for jeg har en sånn pølse der (hjertelig hilsen datter nr.1) og jeg trenger sånn over magen stoff for å holde alt oppe, sånn det ser ut som gravidmage [8D]

Har et sånt gravid dongeriskjørt med sånn stoffmage i, og det er få plagg somer mer behagelige enn det! *vilha*

kanskje det funker med ett sånt belte? uttapå vanlig tights altså ..

Kjenner til det med fleskedeling ja.. gleder meg litt til det kommer en gravidmage å skjuler alt flesket [:)]

Mener å ha sett slike thigts på Ellos, men mulig jeg tar feil [;)]

nå har jeg leita på alle nettbutikkene jeg vet om, men finner ingen tights med sånn magestoff.. hehe.. men jeg vet jeg har sett det en plass.. hmm ..

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

Hmm.. Har sånne, i 3 farger, så muligens.. Men, det er noe med , den strikken som liksom klarer å gjøre en ufin pølse om til 2 enda mer ufine pølser [8D]

ORIGINAL: Icicle

Kjenner til det med fleskedeling ja.. gleder meg litt til det kommer en gravidmage å skjuler alt flesket [:)]

Mener å ha sett slike thigts på Ellos, men mulig jeg tar feil [;)]

Har saumfart ellos, men uten hell!Gi meg gjerne en link om du ser noe jeg ikke gjør [:D]

vi må ha med mage i tightsen,ellers er det ikke noe vits

JAA

nå har jeg leita på alle nettbutikkene jeg vet om, men finner ingen tights med sånn magestoff.. hehe.. men jeg vet jeg har sett det en plass.. hmm ..

Er det jeg også har gjort [:)] (Maser ikke her uten å bruke tastefingra selv først [8D])

Menneh, ha det gjerne i bakhodet, og link så fort noen ser noen et sted, for dette er STERKT ønskelig [:D]

ORIGINAL: KonTrolla

Er det jeg også har gjort [:)] (Maser ikke her uten å bruke tastefingra selv først [8D])

Menneh, ha det gjerne i bakhodet, og link så fort noen ser noen et sted, for dette er STERKT ønskelig [:D]

men, jeg var på en butikk her som heter expecting .. har jeg sett det der tru ?

Hmm.. Har sånne, i 3 farger, så muligens.. Men, det er noe med , den strikken som liksom klarer å gjøre en ufin pølse om til 2 enda mer ufine pølser [8D]

hehe ja.. kjenner te det.. så er enig. men kanskje man kan brette ned tighsten ? men da detter den kanskje ned..

men, jeg var på en butikk her som heter expecting .. har jeg sett det der tru ?

Ikke nettbutikk altså?

hehe ja.. kjenner te det.. så er enig. men kanskje man kan brette ned tighsten ? men da detter den kanskje ned..

Jeg syns i det hele tatt ikke de beltene var det helt store, men jeg skal jo ikke avskrive det før det er prøvd [:)]

på motherhood.com har de hvite leggings med mage i!!!!!

Back
Topp