Mammatøy

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Nå som vi har vært gravide i det som for noen kanskje føles som en evighet (hihi), så har vi gjort oss noen erfaringer med mammatøy. Noen har sikkert som meg gjort noen skikkelige bomkjøp og funnet noen skatter som virkelig gjør ting litt bedre.

Hva er dine mammatøy favoritter? :)
 
Liker superskinny buksene fra HM, og joggebuksene! Finner ikke noen overdeler jeg syns er fine.. :shifty: Det er så mange/de fleste overdelene er så «kjerring»aktig.. kjøper heller normale overdeler med god stretch eller heller gå opp en str. Så jeg bruker vanlige overdeler til ammingen starter!
 
Liker superskinny buksene fra HM, og joggebuksene! Finner ikke noen overdeler jeg syns er fine.. :shifty: Det er så mange/de fleste overdelene er så «kjerring»aktig.. kjøper heller normale overdeler med god stretch eller heller gå opp en str. Så jeg bruker vanlige overdeler til ammingen starter!

Ja de super skinny buksene fra H&M er supre! Føles ut som jeg kan kle seg som før med tighte sorte bukser og store digge gensere til. Enig med deg; kjøper gjerne svære strikka gensere som ikke nødvendigvis er Mama og bruker de. Men min store og mest behagelige favoritt er allikevel: Mama tjukke strømpebukser (også fra H&M) med en strikket kjole! :) Sååå behagelig! Ingenting som klemmer noe sted+ jeg føler meg fjong;)
 
Jeg likte de superskinny buksene fra H&M frem til ganske nylig, nå er rett og slett magen så stor at magebeltet blir litt stramt.

Mitt beste tips er Mom trusene fra Lindex, de er helt fantastiske!
 
Mamma buksene frå H&M er nok da beste kjøpet :happy: Ellers så burde eg nok kjøpt litt større t-skjorter sist gang eg handla... :sorry:
 
Strikkekjole og tjukke strømpebukser er min favoritt. Føler meg fin utan å måtte tenke for å sette saman eit "heilt" antrekk.
 
Strikkekjole og tjukke strømpebukser er min favoritt. Føler meg fin utan å måtte tenke for å sette saman eit "heilt" antrekk.

Veldig enig :) Har ikke følt meg så komfortabel og fin i kjole som nå :)
 
Mamma buksene frå H&M er nok da beste kjøpet :happy: Ellers så burde eg nok kjøpt litt større t-skjorter sist gang eg handla... :sorry:
Hehe, uff da :wideyed::p Tenk at det er pga graviditeten og ikke usunn livsstil:happy:
 
Strikkekjole og tjukke strømpebukser er min favoritt. Føler meg fin utan å måtte tenke for å sette saman eit "heilt" antrekk.
Hva slags strikkekjoler er det du har? Har også lyst til å bruke mer kjoler, men får jo ikke somla meg til å handle noen :p
 
casall seamless rib tights er veldig god å behagelig! ville anbefalt å bestilt en størelse større enn vanlig. men er super god på!
 
casall seamless rib tights er veldig god å behagelig! ville anbefalt å bestilt en størelse større enn vanlig. men er super god på!

Den har jeg så lyst på! :) Er den gjennomsiktig?
 
Min er ikke noe særlig gjennomsiktig, viss jeg sitte på huk kan den virke litt lysere over baken men ikke på den måten at g-strenger viser gjennom :)

Topp! :) Er heller redd for at den svære mammatrusa skal vise gjennom, haha :p
 
Joggebukser og tskjorter fra hm er mine favoritter.
 
Back
Topp