Mammatøy

Styx

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
hei!
Har dere kjøpt mammatøy? Sist venta jeg bare på å bli ferdig så jeg kunne bruke ordentlige klær igjen. Nå har jeg handla litt mer. Treningstøy og sånt. Men det blir uvant å ha lite tøy å velge i. Så jeg har kjøpt en del mamma- og ammetøy.

Har kjøpt en shorts og en bukse. Har flytta inn i shortsen, men buksa bare sklir ned.

Jeg har gått over på gravid klær orker ikkje noe som strammer rundt livet. Kjøpt noe brukt og ellers har jeg en del fra forrige gang.

Jeg har kjøpt 4 mammatights og noen ekstra kjoler, så det blir uniformen en stund framover. Til vinteren tar jeg ullstrømpebukse, ullsokker, skjerf og ulljakke i tillegg etter behov.

Forrige gang var det motsatt sesong for meg, da gikk jeg i mammadongeribukse hele vinteren og utpå våren med ganske vanlige overdeler før det ble kjoler på slutten. Jeg orker ikke skinny jeans nå, og alle de mammabuksene på h&m er av den typen her, inkludert de jeg har fra før.

Jeg kjøpte en jeans da jeg vet at den jeg har liggende i Norge sang på siste verset under forrige graviditet. Og så plukket jeg med meg 3 singleter og en t skjorte på salg. Og så har jeg kjøpt en treningstights på salg. Ellers så må jeg se gjennom det jeg har liggende i Norge. Har heldigvis noen knebukser og shortser som har myk og god strikk i livet, så jeg har levd i de de siste ukene. Magen er definitivt på gang og jeg kan nok bare glemme de vanlige buksene mine. Blir relativt enkelt å pakke til ferie da

Jeg har kjøpt to bukser og tre overdeler.
Skal kjøpe meg ett par tighster, ett par skjørt/kjole og noe treningstøy. Må ha litt og velge i. Jeg unngår klær som stammer fordi jeg blir kvalm og føler meg ikke vel i det nå når jeg er så oppblåst.

Har masse fra sist, men har ikke funnet det frem enda. Vanlige klær er foreløpig greit (9+3). Men kjenner livmoren begynner å komme lenger opp, så er vel ikke lenge før vanlige bukser blir i strammeste laget.
Sist begynte jeg så smått å bruke gravidklær rundt uke 10 fordi jeg var så oppblåst og rundt uke 12 hadde magen begynt å komme.
Trenger nok noe mer varme mammaklær når det blir høst/vinter igjen. Sist hadde jeg termin i juli, så det varmeste jeg har er en gravid-fleecejakke

Jeg går stort sett i kjoler om dagen...orker ingenting som strammer over magen...selv truser er irriterende.. :P

Har ikke vært og tittet på mammaklær enda fordi jeg er litt redd for å bli *fersket* mens jeg handler... :D

Jeg går stort sett i kjoler om dagen...orker ingenting som strammer over magen...selv truser er irriterende.. :P

Har ikke vært og tittet på mammaklær enda fordi jeg er litt redd for å bli *fersket* mens jeg handler... :D

Kjøp de sømløse trusene til Sloggi. Brukte kun de forrige svangerskap. Kunne bruke de frem til jeg fødte uten at de strammet (alt annet strammet fra uke 10)
e7a5a5f0aecdcc52c1450128bacb6506.png

De hadde de på cubus før, har ikke sjekket på en stund, så vet ikke om de har de fortsatt

Kjøp de sømløse trusene til Sloggi. Brukte kun de forrige svangerskap. Kunne bruke de frem til jeg fødte uten at de strammet (alt annet strammet fra uke 10)

De hadde de på cubus før, har ikke sjekket på en stund, så vet ikke om de har de fortsatt

Må helt klart sjekkes ut!! :D

Har kjøpt meg en short og en bukse i tillegg til en del kjoler og tunikaer som jeg bor i for tiden :) har og kjøpt meg endel sømløse truser som ble nevnt over, fant noen på hennes og mauritz.

Har en del fra mamalicous fra sist som jeg får brukt i sommer, så får jeg spe på med litt vinterklær når det blir kaldt senere på året.

Fant fram mammatøyet fra loftet nå. Helt herlig å ha på mammabukse!:D Ingenting som strammer!

Har kjøpt noen enkle kjoler på h&m. Så gode å gå i, med høy strømpebukse :) Greier ikke at det strammer rundt magen, så må vel investere i nye bukser snart..:p

Gått med mammabukse siden forrige svangerskap jeg :p Også amme-singleter! Har mammabukse fra H&M, og singlettene er fra motherline hos kappahl :)

Back
Topp