Mammatøy

Liten&drektig

Andre møte med forumet
Er på jakt etter litt sommertøy, shorts og skjørt for gravide. Har vært inneom H&M, Nelly.com, Bestseller.com, og mange flere. Men finner ikke shorts og skjørt. Prøvde shortsene mine i går siden vi skal til Kreta i slutten av april og jeg fikk ikke kneppet noen av de, pga den store magen. 

Noen som har tips?

Har du kikket på ellos.no? Asos? Veromoda?  Det kommer sikkert inn mer og mer sommerklær etterhvert nå =) 

Heia:)
Var innom HM i byen på tirsdag, og da hadde de fått inn mamma dongerishorts. Synes de så helt greie ut, men fant ikke så mye mer dessverre.

Tove:)

ebay. Jeg har bestillt masse mammaklær der. kjempe fine. Mye bedre en de norske nettbutikkene ;)

Jeg har også bestilt fra Ebay :) Kjøpte meg en gravidkjole der som er kjempefin og betalte bare 180 kr for den! Siden det er 17.mai og konfirmasjon snart :)
Regner med det kommer litt mer sommerklær i butikkene her etterhvert..

Hvis du har lyst å bruke shortsen du har fra før, finnes det sånn greier for å vide ut buksene. Noe sånn ala dette, men det finnes de som dekker litt mer enn denne gjorde da. Evt kan du jo bruke belly band under, så vises det ikke like godt... :)

Går an å bruke vanlig hårstrikk isteden for den greia der. Bare fester den i hullet og så rundt knappen. Men man må ha sånn gravidbånd utenpå buksa i ogmed at ikke smekken går igjen heller=P

Back
Topp