Mammatøy frustrasjon

FrkVims

Betatt av forumet
Nå har jeg vært over det ganske land for å finne meg en uskyldig stakkars mammabukse men det er jo $#@×*%# ikke å oppdrive!!!!
Kanskje er jeg vanskelig som ikke bestiller på nett, men jeg har aldri gjort det før å vil veldig gjerne kunne gå inn i en butikk å se om jeg liker den eller ikke uten å måtte styre med å evt måtte sende den ene etter den andre feile str og modell tilbake.

Dagens utblåsning etter en alt for lang spasertur i Oslos gater med bekkenløsning! !!!!! -.-

Jeg har kjøpt noen flotte på h&m til bare 249,-.:) super skinny heter de vel. Skikkelig god stretch og magebelte.:)
De har andre fasonger også hvis du ikke liker skinny modellen.

Fikk ett par bukser av søsteren min i går, som var kjøpt på H&M. Overraskende okei i størrelse også!

H&M på City har det største utvalget. Der har de bukser i alle str. Fikk jeg beskjed om på H&M i Karl Johan. Drar dit neste gang :)

Tenkte å ta meg en tur til Storo selv i dag, for nå har jeg kun en bukse som jeg får på meg som jeg kan ha på meg offentlig. :p Sliter også med å bestille på nett, ettersom jeg ikke har erfaring med noen merker/størrelser. Bruker man stort sett samme størrelse i mammabukser som man bruker til vanlig?

Nå har jeg vært over det ganske land for å finne meg en uskyldig stakkars mammabukse men det er jo $#@×*%# ikke å oppdrive!!!!
Kanskje er jeg vanskelig som ikke bestiller på nett, men jeg har aldri gjort det før å vil veldig gjerne kunne gå inn i en butikk å se om jeg liker den eller ikke uten å måtte styre med å evt måtte sende den ene etter den andre feile str og modell tilbake.

Dagens utblåsning etter en alt for lang spasertur i Oslos gater med bekkenløsning! !!!!! -.-

Skjønner veldig godt hva du mener, måtte ty til nettet, fikk pakke i dag og hadde da bestilt for stor str :( måtte sende alt i retur, håper det andre jeg har bestilt kommer før 17 mai og at det passer.
Skal prøve å få tatt en tur til Oslo i sommer kanskje kan jeg være heldig der...

Skjønner hva du mener, var en tur på h&m på senteret her, alt jeg kom ut med var en tynn tights. Men jeg tok en sjanse og bestilte et par bukser på nettet, bestilte bare den vanlige størrelsen, og de passet på meg hvertfall :)

Jeg var innom h&m i Karl Johan. Aldri har jeg sett så mange mammajeans på et sted men ikke en eneste bukse var å oppdrive i strl 40. Jeg så på alle jeans modellene de hadde å det fantes ikke....

Jeg slet med dette jeg også. De hadde kun 34 og 36 fordi de større størrelsene føk visst ut med en gang. Jeg spurte en dag om de snart fikk inn igjen fler i andre størrelser, og fikk beskjed om at dette kommer hele tiden. Noe som absolutt ikke er tilfelle da jeg har vært innom flere ganger de siste ukene og ingen nye størrelser eller plagg er å se enda :p

Dro på en annen H&M butikk og var så heldig å finne én bukse i strl. 38 :p det er jammen ikke lett å finne den størrelsen man trenger! Kjempe frustrerende:wacky: Skulle også gjerne hatt mer enn den ene buksen, så håper veldig på at de får inn nye snart :p

Fann jeans på h&m, men fann ut at dei som kosta litt meir var bedre på, ikkje så stive. Så kan vere eit tips å gå litt opp i pris

På HM på Storo var mammaavdelingen i hvert fall knøttliten, og de hadde kun bukser i str 34 og 46! Spurte når de fikk inn nye str, men det visste visst ingen av de ansatte. Blir en tur til City og Stortorvet i morgen, syns å huske de har større avdeling. Eller HM på majorstuen kanskje? Den er jo giga! Har liksom ikke sett så mye etter mammaavdelingen før, har gått ganske kjapt forbi. :p

På HM på Storo var mammaavdelingen i hvert fall knøttliten, og de hadde kun bukser i str 34 og 46! Spurte når de fikk inn nye str, men det visste visst ingen av de ansatte. Blir en tur til City og Stortorvet i morgen, syns å huske de har større avdeling. Eller HM på majorstuen kanskje? Den er jo giga! Har liksom ikke sett så mye etter mammaavdelingen før, har gått ganske kjapt forbi. :p

Gå innom City. De har den største avdelingen, det sa butikkmedarbeideren på h&m i Karl Johan. De har vist det største lageret til klær. De andre butikkene er First inn, first out, med lite lagerbeholdningn. Så størst sjanse for å finne noe der.

Tusen takk for svar. Da blir det å gå på City i første omgang ihvertfall!
Kjipt å se at det er så mange som sliter med dette og at det er såpass dårlig utvalg av mammaklær i kjedebutikkene. Jeg er student og har faktisk ikke penger til å handle inn et nytt klesskap med bukser til 699,- kr stk -.-

Var også på shopping i går, fant ingenting på H&M, men endte opp med en tights fra stor avdelingen.. sitter ikke pent på, men får den i det minste over magen :D

Jeg var innom h&m i Karl Johan. Aldri har jeg sett så mange mammajeans på et sted men ikke en eneste bukse var å oppdrive i strl 40. Jeg så på alle jeans modellene de hadde å det fantes ikke....

Vi er på jakt etter det samme, ser jeg. Fant to bukser i 42 som kan gå liksom, og de var så klart med utsvingte ben/stygg pirat. Jeg spurte når de får inn nye, og hun sa de venter på nye modeller som kan komme neste uke eller neste måned. Så må visst følge med da.. Skal si i fra om jeg klarer å finne noe :) syns forresten mammaavdelingen på den hm-en ved siden av City var mye bedre. Men var samme greia med bukser der da

Vi er på jakt etter det samme, ser jeg. Fant to bukser i 42 som kan gå liksom, og de var så klart med utsvingte ben/stygg pirat. Jeg spurte når de får inn nye, og hun sa de venter på nye modeller som kan komme neste uke eller neste måned. Så må visst følge med da.. Skal si i fra om jeg klarer å finne noe :) syns forresten mammaavdelingen på den hm-en ved siden av City var mye bedre. Men var samme greia med bukser der da

Er ikke kjent i Oslo, men dere snakker om hm på city å kan noen forklare meg hvor det er hen, også gjerne hvilken hm ved siden av city det er snakk om, har tenkt meg å ta en dagstur til Oslo i juni å er greit å vite hvor en bør2 gå da :)

Er ikke kjent i Oslo, men dere snakker om hm på city å kan noen forklare meg hvor det er hen, også gjerne hvilken hm ved siden av city det er snakk om, har tenkt meg å ta en dagstur til Oslo i juni å er greit å vite hvor en bør2 gå da :)

Oslo City ligger rett ved siden av Oslo S, og midt på Jernbanetorget. Du ser det når du kommer fra tog/flytog, om du går mot buss og trikk :) følger du veien litt videre forbi City, så ser du en ganske stor hennes til, det var den jeg snakka om. Ellers syns jeg den på Stortorvet er ganske bra også, visst du plutselig skulle befinne deg der :)

Back
Topp