Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I tillegg har jeg fått en flott liten piggsveis på 4 cm som står rett opp i panna og i «vikene» der hvor det jeg mista etter fødsel har begynt å vokse ut.
Herlig!
Har samme sveis , elsker detJeg har endelig funnet min forever sveis, lang bob. De har klippet det slik at det ikke trenger å styles, og det passer meg utmerket, da jeg ikke bruker noe som helst av produkter i håret (eller hårføner). I tillegg har jeg da ikke mindre enn 7 (!) verver, så jeg er happy.
Har ikke barn enda, men tenker at det blir lang bob når den tid kommer Langt hår krever jo mer vedlikehold, og tar lengre tid å vaske...Jeg har endelig funnet min forever sveis, lang bob. De har klippet det slik at det ikke trenger å styles, og det passer meg utmerket, da jeg ikke bruker noe som helst av produkter i håret (eller hårføner). I tillegg har jeg da ikke mindre enn 7 (!) verver, så jeg er happy.
Lurer på om det kanskje kan være noe for meg. Klipper av meg halve håret en gang i året/annenhvert år, men det er typ rett over oh gørr kjedelig. Hater å style, og stort sett ender jeg opp med hestehale. Liker ikke å ha langt hår løst, og gidder ikke bruke tid på fletting osv.Jeg har endelig funnet min forever sveis, lang bob. De har klippet det slik at det ikke trenger å styles, og det passer meg utmerket, da jeg ikke bruker noe som helst av produkter i håret (eller hårføner). I tillegg har jeg da ikke mindre enn 7 (!) verver, så jeg er happy. [emoji5]️