Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

I tillegg har jeg fått en flott liten piggsveis på 4 cm som står rett opp i panna og i «vikene» der hvor det jeg mista etter fødsel har begynt å vokse ut.
Herlig!![]()
Har samme sveis , elsker detJeg har endelig funnet min forever sveis, lang bob.De har klippet det slik at det ikke trenger å styles, og det passer meg utmerket, da jeg ikke bruker noe som helst av produkter i håret (eller hårføner). I tillegg har jeg da ikke mindre enn 7 (!) verver, så jeg er happy.
![]()
Har ikke barn enda, men tenker at det blir lang bob når den tid kommerJeg har endelig funnet min forever sveis, lang bob.De har klippet det slik at det ikke trenger å styles, og det passer meg utmerket, da jeg ikke bruker noe som helst av produkter i håret (eller hårføner). I tillegg har jeg da ikke mindre enn 7 (!) verver, så jeg er happy.
![]()
Lurer på om det kanskje kan være noe for meg. Klipper av meg halve håret en gang i året/annenhvert år, men det er typ rett over oh gørr kjedelig. Hater å style, og stort sett ender jeg opp med hestehale. Liker ikke å ha langt hår løst, og gidder ikke bruke tid på fletting osv.Jeg har endelig funnet min forever sveis, lang bob.De har klippet det slik at det ikke trenger å styles, og det passer meg utmerket, da jeg ikke bruker noe som helst av produkter i håret (eller hårføner). I tillegg har jeg da ikke mindre enn 7 (!) verver, så jeg er happy. [emoji5]️