Mammastrømpebukse

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen som kan anbefale noen ?:)
Synes det var veldig dårlig kvalitet på de fra hm.

Kjøpte en 40denim på lindex som har fungert greit. Men hvorfor har de to sømmer på rumpa? Irriterende..

Kjøpte en 40denim på lindex som har fungert greit. Men hvorfor har de to sømmer på rumpa? Irriterende..
Er det greit å ha den over magen også ?
Dette er en vanlig strømpebukse. Jeg skjønner heller ikke det med de sømmene, ser ikke pent ut under kjoler..

Er det greit å ha den over magen også ?
Dette er en vanlig strømpebukse. Jeg skjønner heller ikke det med de sømmene, ser ikke pent ut under kjoler..
Det er mammastrømpebukse og deg går fint over magen. Seg litt ned innimellom, men det tror jeg de fleste gjør. Den var veldig behagelige, sett bort fra de to sømmene som klør litt innimellom :)

Det er mammastrømpebukse og deg går fint over magen. Seg litt ned innimellom, men det tror jeg de fleste gjør. Den var veldig behagelige, sett bort fra de to sømmene som klør litt innimellom :)
Da må jeg innom lindex for å se :)

De fra hm har i alle fall to sømmer foran :p

Hahaha, nå må jeg le litt av meg selv! Jeg har kviet meg for å bruke skjørt og kjoler kun pga de ekle sømmene på strømpebuksa, men nå er det jo helt åpenbart :p at det går ann å være så tett :p takk for ny info jenter !!

Hahaha, nå må jeg le litt av meg selv! Jeg har kviet meg for å bruke skjørt og kjoler kun pga de ekle sømmene på strømpebuksa, men nå er det jo helt åpenbart :p at det går ann å være så tett :p takk for ny info jenter !!
Da blir de nok fort litt bedre å bruke ;) :p

Jeg fikk hjelp på Bogerud Tekstil til å finne en ullstrømpebukse som passer utenpå magen. Bruker egentlig M, men kjøpte XL - passer veldig bra. Det er en italiensk strømpebukse som også finnes uten fot.. Det er riktig at sømmene på HM-strømpisen skal foran ja:-) Bruker disse også. Ellers så bruker jeg tights fra HM (ikke bomull), Mamalicious og Noppies.

Jeg fikk hjelp på Bogerud Tekstil til å finne en ullstrømpebukse som passer utenpå magen. Bruker egentlig M, men kjøpte XL - passer veldig bra. Det er en italiensk strømpebukse som også finnes uten fot.. Det er riktig at sømmene på HM-strømpisen skal foran ja:-) Bruker disse også. Ellers så bruker jeg tights fra HM (ikke bomull), Mamalicious og Noppies.
Ullstrømpebukse må jeg ha :) Ble den ikke veldig lang i xl?

Gode tips å plukke opp her:) skal i bryllup snart, så må se om jeg kan finne litt pene strømpebukser til da:) noen som har tips til hvor man kan kjøpe gode tykke strømpebukser, sånne til hverdagsbruk? :)

Haha, jeg har også irritert meg over de sømmene på rumpa! Har jo sett ut som en bleierumpe :P

Trekker tilbake det jeg sa om at strømpebuksa fra lindex fungerer greit. Den bare skliiiiiir ned, flere ganger har skrittet vært godt på vei ned mot knærne og det er ikke akkurat delikat å stå å dra den opp sånn offentlig. Så den gikk i søpla i dag!!

Back
Topp