Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det greit å ha den over magen også ?Kjøpte en 40denim på lindex som har fungert greit. Men hvorfor har de to sømmer på rumpa? Irriterende..
Jeg brukte den bare noen timer før det var flere hull. Det synes jeg er dårligDet har jeg å lurt på... Kjøpte på hm her om dagen, men de er ikke noe særlig...
Det er mammastrømpebukse og deg går fint over magen. Seg litt ned innimellom, men det tror jeg de fleste gjør. Den var veldig behagelige, sett bort fra de to sømmene som klør litt innimellomEr det greit å ha den over magen også ?
Dette er en vanlig strømpebukse. Jeg skjønner heller ikke det med de sømmene, ser ikke pent ut under kjoler..
Kjøpte en 40denim på lindex som har fungert greit. Men hvorfor har de to sømmer på rumpa? Irriterende..
Da må jeg innom lindex for å seDet er mammastrømpebukse og deg går fint over magen. Seg litt ned innimellom, men det tror jeg de fleste gjør. Den var veldig behagelige, sett bort fra de to sømmene som klør litt innimellom![]()
Haha, det kan godt være!! Sikkert bedre å ha de forran enn på rumpaMulig det er jeg som har misforstått, men skal ikke de to sømmene foran? Er bilde av det på de jeg har kjøpt på hm i hvert fall![]()
Haha, det kan godt være!! Sikkert bedre å ha de forran enn på rumpa![]()
De fra hm har i alle fall to sømmer foranHaha, det kan godt være!! Sikkert bedre å ha de forran enn på rumpa![]()
De fra hm har i alle fall to sømmer foran![]()
Da blir de nok fort litt bedre å brukeHahaha, nå må jeg le litt av meg selv! Jeg har kviet meg for å bruke skjørt og kjoler kun pga de ekle sømmene på strømpebuksa, men nå er det jo helt åpenbartat det går ann å være så tett
takk for ny info jenter !!
Ullstrømpebukse må jeg haJeg fikk hjelp på Bogerud Tekstil til å finne en ullstrømpebukse som passer utenpå magen. Bruker egentlig M, men kjøpte XL - passer veldig bra. Det er en italiensk strømpebukse som også finnes uten fot.. Det er riktig at sømmene på HM-strømpisen skal foran jaBruker disse også. Ellers så bruker jeg tights fra HM (ikke bomull), Mamalicious og Noppies.
Ullstrømpebukse må jeg haBle den ikke veldig lang i xl?
Hahaha, leg meg ihjel! Har syns det var passe irriterende med to sømmer som "rammet" inn rumpa.Mulig det er jeg som har misforstått, men skal ikke de to sømmene foran? Er bilde av det på de jeg har kjøpt på hm i hvert fall![]()