Mammasjente ??

Bkno3065662

Blir kjent med forumet
Har en liten frøken som skriker med en gang pappaen har henne hos seg. Hun kan le seg i hjel av han hvis han tuller med henne eller noe sånt, og han kan bade henne uten problemer, men med en gang han tar henne opp/bærer henne eller i det hele tatt har kroppskontakt så begynner hun å skrike. Roer seg ned først hos meg . Hun er også litt skeptisk til andre, bortsett fra sin mormor.. Andre som har opplevd dette?

Min lille pike ❤️

Er vel ikke så uvanlig at det er mamman som er tryggest for de små? Må vel bare passe på å la pappan fortsette å få prøve seg, så går det seg nok til etter hvert :)

Februar-14 mamma <3

Nei det er nok normalt at mamma er "best", men når pappan ikke kan ta i ungen nesten så er vel ikke det normalt :/

Min lille pike ❤️

Nei det er nok normalt at mamma er "best", men når pappan ikke kan ta i ungen nesten så er vel ikke det normalt :/

Min lille pike ❤️
Det er ikke bare stillingen han holder henne i som er andereldes enn hvordan du bærer henne? Bruker han parfyme/deo/aftershave som lukter?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er ikke bare stillingen han holder henne i som er andereldes enn hvordan du bærer henne? Bruker han parfyme/deo/aftershave som lukter?

Han bruker parfyme ja, men ikke spesielt mye, og vi har prøvd å bære så likt som mulig. Ingenting hjelper :/ hun er jo sånn med andre også . Lan være strålende fornøyd og så hvis andre vil holde henne så kommer furteleppa med en gang. Ser nesten litt ut som trassgråting noen ganger for hun glemmer seg litt hvis det skjer noe morro feks. Men sånn er det ikke hos pappaen...

Sent from my iPhone using BV Forum

Min lille pike ❤️

Tror det er veldig vanlig at de er litt sånn i en periode. Lillegutt her også begynner å vise tydelige preferanser på hvem han vil være hos og hvem han absolutt ikke vil være hos! Han kan være sånn mot pappaen også, men da passer jeg på å ikke komme løpende med en gang. Tenker det er viktig at lillegutt finner ut at pappaen også kan passe godt på han, ikke bare jeg :p

Lillegutt 5/3-14 <3

Min er sånn :p

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Heldigvis har ikke vi det slik. Her roer han seg også ned hos pappa viss han skriker av noen andre (f.eks en bestefar :-P).

Men han liker mørke jenter best når det gjelder fremmede (jeg er mørk).
Og er redd eldre menn.

Februar -14 mamma <3

Her ville ikke babyen legges av pappa, men etter at han startet pappa-permisjon og de har hatt noen dager alene sammen, går det mye bedre.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Back
Topp