mammas vekt

jomfruen-82

Betatt av forumet
Jeg blir sur ass.Har bare gått den 4 kg siden sv.skapet, og det er jo henne, morkake og fostervann. Husker jeg raste ned i vekt da jeg startet amminga med de to andre.Huff....ser ut som om jeg er nødt til å jobbe for å nå gamlevekta mi nå ja!!!POKKER!!!Her her det blåst og regna siden jeg kom hjem fra sykehuset, så å gå tur frister lite må jeg si.

Jeg har heldigvis gått ned 13 kg etter fødselen[:D]

Jeg var 60,5 kg på siste kontrollen, i dag var jeg 53,5 kg.  Fødte for 1 uke og 4 dager siden.  Moro at buksene ikke passer, not.  Neida, jeg vil helst beholde litt av vekten jeg....

Må få kjøpt meg vekt.

Hmmm... gikk på vekta i dag, og oppdaget at jeg hadde gått ned enda mer. Veide 79 ved siste kontroll, en uke før termin. og nå viste vekta 67. Det blir 12 kilo det. Jeg veide 64 før jeg ble gravid, så da er det jo ikke så mange kilo igjen da. Har jo ikke gjordt noe for å få de av. Må innrømme at dette hadde jeg ikke trodd.

Jeg har gått ned 10 kilo,men har 5-6 igjen ennå.

ej he ikkje vegt mj ette fødslen [8|]
må ta å skaffe mej ei vekt truuu ej [8|]

har gått ned 17 kilo jeg og ni igjen.la på meg nesten 30 kilo

Veide 88 kilo på forrige kontroll[&:]
Har kjøpt vekt i dag og den viste 75 kilo, så da har jeg gått ned 13 kilo da[:D]

JA, det er enda mange kilo som skal bort. hvertfall 10 til.

Veida 61 kg før svangerskapet. Gikk kun opp til 64, og nå er jeg nede i 53 etter 10 dager...
Vært og handla nye klær som passer i dag! Deilig og kunne fornye, men regner vel ikke med å passe de så altfor lenge, da jeg prøver å legge på meg noen kg... Har liksom blitt litt dratt i trynet, og får kommentarer om det hele tiden....[:@][:@]

veide 59 når jeg ble gravid..
fem dager før jeg fødte veide jeg 71 kg, og i går veide jeg 60 kg..- så har egentlig bare en kg igjen..-men den er ikke noe stress tror jeg...[;)]

Gikk opp 16 kg da jeg gikk gravid, og har allerede gått ned 11 kg siden fødselen for 1 uke siden.

La på meg ca 12 kilo, og har gått ned alt allerede (på ca 10 dager). Men har vært syk med brystbetennelse og spist lite og svetta fælt noen dager. LIkevel passer ikke de gamle klærne ennå, så kroppen er uansett annerledes....

Ej la på mej 17 kg å hittil he ej gått ned 11, men som du sei Steinbukk73, so passa ikkje mine bukse heller... [:'(][:@]

I går hadde jeg gått ned 7 kilo (seks dager etter fødsel) og er ganske så fornøyd med det

gått ned 9 kg på 5 dager... ganske greit! men 10 igjen - iallefall til startvekten (gjerne et par til, takk) før jeg sier meg heelt fornøyd [:)]

starta på 71 gikk opp til 97 å nå 19 dager etter på har jeg tatt av 14kg så har enda litt igjen:) men føler meg bra:) inntil jeg prøver buksene igjen da[:@] dem tror jeg aldri passer igjen[:D]

la på meg 17 kg i sv.skapet og har 2 kg igjen før j er tilbake i normalvekt så fornøyd med det[:)]
fikk lille nancy 11 juli.veide 52 kg før sv.skapet og veier nå 54 kg.

Nå har jeg tatt av meg 14 kilo.

Det er 4 dager siden fødsel, og jeg har gått ned kun 0,5 kg.....
Barn, morkake og  blodtap under KS utgjør tilsammen 4,35 kg, så jeg burde jo ha gått ned mer - men med kroppen full av vann så synes ikke det på vekten enda...

Back
Topp