mammas gull er blitt forkjølet

aka75

Flørter med forumet
I går sov min skjønne lille jente ute vogna som vanlig, men da hun våknet, og jeg fikk henne inn, merket jeg at hun var kald på armene, og litt på hode, hadde jo kjent på henne før jeg satt henne fra meg, men da virket hun god og varm, og var ute å sjekket at hun lå godt inni pose, men alikevel har hun tydligvis fryst. Da vi kom inn skiftet jeg på henne, og satt å koste med henne på fange i ull teppe.
Men i dag er hun forskjølet stakkars liten, merket det i natt, hun våknet klokka tre og det er tidlig til å være henne, fikk mat og sovnet i igjen, og våknet igjen halv syv, med rennenede nese, stakkar lille snuppa mi. Nå hoster hun også, renner av nesa og er tett om en ann, stakkars stakkars snuppa. Har brukt saltvann og nese renser på henne to ganger til nå i dag, og hun hyler som en gal mens jeg gjør det. men ellers har hun ikke gråtet noe særlig, sitter her å smiler til meg i sofan så sutten ramler ut.
Huff jeg føler meg så færl som ikke skjønte at hun var kald, det har aldri skjedd før, hun er som regel veldig varm når jeg tar henne opp fra luren i vogna
I dag tar vi en kose dag i sofan foran peisen, og håper på at gull jenta er bedre i morgen.
Ønsker alle en god lørdag.

Huff, så kjipt når de små blir syk[:'(] Hev senga hennes litt, d hjelper på[;)] Så håper jeg hun blir fort frisk!! [:)]

ORIGINAL: junigull*08

Huff, så kjipt når de små blir syk[:'(] Hev senga hennes litt, d hjelper på[;)] Så håper jeg hun blir fort frisk!! [:)]

God bedring til snuppa [:)]

Back
Topp