Mammarollen

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Hvordan trives dere i den nye tilværelsen? Noen av dere har jo barn fra før mens noen av oss er førstegangsmødre. Ny tilværelse for oss alle :)

Jeg elsker virkelig å være mamma! Har nok aldri vært så sliten og lykkelig i hele mitt liv. Etter en lang dag er det ingenting som er bedre å se på snuppa som sover og vite at hun er trygg, mett og fornøyd :Heartred
 
Ble mamma for første gang til ei jente nå i januar. Jeg må si det at følelsen av å tenke på å skulle bli mamma vs det å faktisk bli det er to forskjellige opplevelser. Ble kanskje litt skuffet over at drømme følelsen ikke var som jeg trodde. Dagene går i ett, men likevel klarer jeg å sette meg ned å tenke over hvor heldig jeg er som får være mamma til ei så fantastisk fin jente! Er fortsatt i mammaperm, å det oppleves som en boble. Det å ta med jenta mi ut av hjemmet gjør slik at jeg får en mer mamma følelse fordi da er jeg ute av «hjemme i huset bobla» Men ville aldri gått tilbake til livet uten barn igjen :)
 
Ble mamma for første gang til ei jente nå i januar. Jeg må si det at følelsen av å tenke på å skulle bli mamma vs det å faktisk bli det er to forskjellige opplevelser. Ble kanskje litt skuffet over at drømme følelsen ikke var som jeg trodde. Dagene går i ett, men likevel klarer jeg å sette meg ned å tenke over hvor heldig jeg er som får være mamma til ei så fantastisk fin jente! Er fortsatt i mammaperm, å det oppleves som en boble. Det å ta med jenta mi ut av hjemmet gjør slik at jeg får en mer mamma følelse fordi da er jeg ute av «hjemme i huset bobla» Men ville aldri gått tilbake til livet uten barn igjen :)
Dagene går i ett! Går så fort at man virkelig forstår hva andre mente når de sa at tiden vil gå fort når de er små så man må leve i øyeblikkene :) Mammaperm er så kos, godt å tenke på at det enda er lenge til jeg skal på jobb.
 
Så godt at du trives :HeartpinkMan er sliten og lykkelig ja :)
 
Eg trives i den heilt nye tilværelsen :joyful: Om da er ein lang dag der mini har sutra, så er da gløymd i da sekundet han ligg å smile og ler :p
 
Jeg trives veldig godt i mammarollen nå :Heartred Helt ærlig så tok det litt tid før trivselen kom for fullt. De første 3 mnd spesielt var veldig tunge med angst, nedstemthet, utmattelse og tårer. Nå koser vi oss masse og livet er så rikt! Det er selvfølgelig slitsomt fremdeles, men lykken over den skjønne og gode gutten vi har overskygger slitet og gjør det absolutt verdt det. :happy: Bare synd man skal ut i jobb nå som man koser seg sånn og etter alt man har vært igjennom.. :p
 
Back
Topp