Mammarollen å fysisk aktivitet

lillebolla

Betatt av forumet
Hvordan går det med den fysiske delen, trening eller aktiviteter nå når de små er blitt 1 år?
Føler dere at dere har mer "fritid" til slike ting nå, å mer overskudd?
Har dere kontroll over hvor høy/lav hvilepuls dere har f.eks?
Hvilken fysisk aktivitet liker du å gjøre? :D

Hvordan går det med den fysiske delen, trening eller aktiviteter nå når de små er blitt 1 år?
Føler dere at dere har mer "fritid" til slike ting nå, å mer overskudd?
Har dere kontroll over hvor høy/lav hvilepuls dere har f.eks?
Hvilken fysisk aktivitet liker du å gjøre? :D

Hadde sikkert hatt meir overskudd om det ikkje var for desse tøttene i magen :P
Men er fortsatt med på håndball (er trenar) to gonger i veka + minimum 1 kamp kvar helg.

Hvis man kan telle oppussing, husarbeid og løping opp og ned trappa ved legging av unger som ikke vil sove, som fysisk aktivitet...ja da er jeg i meget fysisk aktivitet! Hvilepuls har jeg aldri :p
Trening er uaktuelt atm pga graviditeten, men tror ikke jeg hadde hatt så mye tid til overs uansett. Liker å gå lange turer da, men det er ikke så lett nå pga graviditeten -det merker jeg at jeg savner en del, men er ikke så mange ukene igjen nå så kan jeg bevege meg litt lettere igjen :)

Har tid til litt aktivitet etter at vesla har lagt seg for kvelden. Jeg går/løper turer med bikkja, og gjør enkle styrkeøvelser hjemme. Forsøker å gjennomføre en økt 4 kvelder i uka. Har ingen aning om hvilepulsen min :-P

Går mye turer og har en veldig aktiv jobb, men trening har jeg ikke kommet i gang med enda! Har lyst da, må bare finne ut hva og hvor :)

Trener styrke og kondisjon en gang i uka, det er alt jeg føler jeg har tid til og orker.

Hadde hatt tid og energi om jeg ikke hadde jobbet. Mye mer nå enn da hun var baby ja.

Sliter enda med bekkenet. Jeg gikk jo masse tur i sommer 1-2 mil om dagen, men siden i høst har det vært dårlig. Ble bra nå på ferie men en tur på jobb så har jeg konstant vondt :(

Er i skikkelig dårlig form! Både puls, kondis, styrke og alt.

Prøver å trene 2-3 ganger i uka på Elixia. Blir stort sett løpetimer da jeg elsker det og hater styrke for det er så innmari kjedelig. Gleder meg til snøen blir borte, da blir det masse løping ute. Og skikkelig testing av den nye pulsklokka mi:)

Sykler frem og tilbake til jobb hverdag (8km), så trener jeg 3 ganger i uka.

Har mye mer energi etter jeg begynte på jobb igjen.

Sku gjerne ha vært mer aktiv men sliter litt enda med bekkenet å da er jobb nok for mitt bekken :)

Back
Topp