Mammaråd

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hva er det rareste mammarådet du har fått av en annen mamma?

Ikke rareste, men gjort meg mest irritert var at jeg skulle gi baby smertestillende for alt mulig rart.

Av eldre mammaer har jeg fått høre flere ganger at babyen har godt av å gråte litt, får bedre lunger av det.

Ikke akkurat et råd, men fikk høre av en venninne med barn at jeg måtte nyte tilværelsen, for det ble verre med tiden.. Der satt jeg med en 2 uker gammel baby som bare gråt og gråt, og ihverfall ikke sov noe særlig. Takk for den!

Ikke akkurat et råd, men fikk høre av en venninne med barn at jeg måtte nyte tilværelsen, for det ble verre med tiden.. Der satt jeg med en 2 uker gammel baby som bare gråt og gråt, og ihverfall ikke sov noe særlig. Takk for den!
Å herregud! :confused: Sånt sier man bare ikke...

Jeg fikk råd om at jeg måtte kle av babyen og legge ham på gulvet så hunden fikk snuse (snakk om 40 kg ellevill boxer her, så nei takk :p) samt at jeg måtte la hunden snuse på bleia til baby. Kan vel bare si at jeg foretrekker at bikkja ikke spiser bleie, så jeg lot det være.

Av eldre mammaer har jeg fått høre flere ganger at babyen har godt av å gråte litt, får bedre lunger av det.
Standard! Det sier alle i generasjonen over oss også. Og når jeg sier at det er bare tull, så kommer svar som: "rart at dere overlevde egentlig når alt vi gjorde var feil". :p

Standard! Det sier alle i generasjonen over oss også. Og når jeg sier at det er bare tull, så kommer svar som: "rart at dere overlevde egentlig når alt vi gjorde var feil". :p
Hehe.. Det svaret har jeg også hørt flere ganger.

Back
Topp