Mammaperm ?

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Hvor lenge blir dere hjemme med de små før det er tilbake på jobb/skole? Jeg valgte 80% lønn og begynner igjen 1. desember.

Jeg valgte 100% lønn, så jeg skulle egentlig ha begynt igjen i jobb 20.august. Men skal gå uten lønn frem til 16.des.

Vi valgte 100% lønn + 5 uker ulønnet, så planen er at jeg skal tilbake til jobb i november. Gruer meg allerede :)

Jeg har allerede begynt å jobbe igjen.
Har jobbet to dager i uka nå i fire uker og det skal jeg gjøre t.o.m oktober. Pappaen er hjemme når jeg er på jobb, og de storkoser seg. (Noe jeg ikke kan si jeg gjør på jobb....savner snuppa noe skrekkelig..) Vi har nemlig gått for en løsning der pappaen også tar en del av fellespotten av permisjonen. Dette fordi han virkelig ønsket å kunne få være mye hjemme med ho og fordi jeg tjener en del mer enn han så merker det veldig mye mer økonomisk hvis jeg tar all permisjonen ut over pappapermen...

Permisjonen er egentlig ferdig i Oktober, men jeg har lagt av penger og skal være hjemme til nyttår :) synes det er tidlig nok å begynne å jobbe jeg...

Er student så jeg starter ikke opp igjen før 1. januar igjen :-) Deilig å kunne være hjemme så lenge med den lille :D 

Jeg begynner 1 september, så er pappan hjemme i sine 12 pliktige uker, så tar jeg ut ferie i desember og er hjemme til 3 januar. Da begynner alvoret. Håper jeg er gravid igjen da, :)

Jeg har 80% dekkning og skulle vært tilbake på jobb i november, men skal gå hjemme til Juli2013 så tar pappaen sin perm før det evt blir barnehage på han.

Har 80% lønn og skal være hjemme tom. 31. oktober før pappan skal ha sine 12 uker.

...Og med det barnehageopplegget i denne dumme kommunen ser det ut til at jeg må være hjemme fra slutten av januar til 31. juli med lillemann og.

begynner på mandag... gruer meg litt, men trorr hele familien har godt av denne ordningen :)

Permisjonen går ut om to måneder, men begynner om tre. Gruer meg så, og jeg ammer jo fortsatt. Har ikke mulighet til ammepause, så kommer jo til å gå skikkelig sprengt og klissvåt.

Back
Topp