Mammaperm i bilder <3

Hvilket spill er dette igjen? Spilte det mye før, men så fikk jeg ny telefon og mista alt jeg haddd på den [emoji85]

Farm hero saga! :D bare å kjøre på :D
 
ImageUploadedByBV Forum1483309129.731353.jpg
Har antakeligvis sittet for mye og bysset med sovende baby i fanget i kombinasjon med dårlig til å huske å gjøre knipeøvelser og annen trening :s Gjør forferdelig vondt, og håper salva hjelper snart :(
 
Vis vedlegget 213855
Har antakeligvis sittet for mye og bysset med sovende baby i fanget i kombinasjon med dårlig til å huske å gjøre knipeøvelser og annen trening :s Gjør forferdelig vondt, og håper salva hjelper snart :(

Føler med deg! Pressa ut mange under fødselen.... hvis den ikke hjelper så prøv apoteket sin egen. Den var den eneste som funka på meg :)
 
Føler med deg! Pressa ut mange under fødselen.... hvis den ikke hjelper så prøv apoteket sin egen. Den var den eneste som funka på meg :)

Tusen takk for tips! Er blitt bedre, men fortsatt ikke helt bra..
 
Tusen takk for tips! Er blitt bedre, men fortsatt ikke helt bra..

Har du fått stikkpiller også? Det hjelper innenifra. Off de hemoroidene er så grusomme...
 
Har du fått stikkpiller også? Det hjelper innenifra. Off de hemoroidene er så grusomme...

Nei, har ikke vært hos legen med problemet enda.. :s Nå går det greit, bare svir litt, og det er en liten klump på utsiden. Skal til legen for noe annet senere i måneden, så kan vise det frem da hvis det fortsatt er der :s
 
ImageUploadedByBV Forum1483753140.826897.jpg
Handlet inn pynt til dåp <3
 
ImageUploadedByBV Forum1483753171.822903.jpg
Jeg og ei venninne var nettopp på tur, 12,6 km! Rundt Stokkavannet i Stavanger :)
 
ImageUploadedByBV Forum1483788928.833919.jpg
Nå er det over og ut med kurven :( hun tar tak i stoffet på sidene og drar seg opp, hun skal på liv og død sitte! :/
 
Back
Topp