MammaOkt

LeneChr

Forumet er livet
Næmmen!! Du her?? Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei[:D][:D][:D][:D][:D]

*kyssekoseslafsepå*

Heeeeeei *rister av meg sikkelet fra Lene`s slafsing* ja jeg er her en kort liten stund frem og tilbake[:D]

Hvordan går det???

Hihi, koselig å seg deg ihvertfall[:)]

Alt er knakende bra her[:D]

Hvordan går det med Sofia og leggingen. Thea driver også med tullball på kveldene nå[&:]

I dag har jeg vært så fæl at jeg ikke lot henne sove på tidlig ettermiddag....sov kun littegrann i 10-11 tiden.... hun sovnet som en stein kl 19[:D]
Kan nok ikke gøre slik fremover, men jeg var så LEI av å ikke få kveld før kl 23....
Enn Turbo Thea da?[:D]

Hehe, skjønner deg godt! Deilig med tidlig kveld for dere vil jeg tro? Har hun sovet noe lenger på morgenen når hun har sovnet sent?

Har prøvd litt forskjellig vi også mtp søvn på dagtid, men har funnet ut at hun sovner etter litt (!) klaging. Hun driver bare å tester oss, for trøtt er hun. Så i dag skreik hun litt, var inn og ut et par ganger, så sovnet hun. Så skal ikke klage[:)]

ORIGINAL: LeneChr

Hehe, skjønner deg godt! Deilig med tidlig kveld for dere vil jeg tro? Har hun sovet noe lenger på morgenen når hun har sovnet sent?

Har prøvd litt forskjellig vi også mtp søvn på dagtid, men har funnet ut at hun sovner etter litt (!) klaging. Hun driver bare å tester oss, for trøtt er hun. Så i dag skreik hun litt, var inn og ut et par ganger, så sovnet hun. Så skal ikke klage[:)]

Deilig med tidlig kveld ja[;)]
Hun våkner ganske tidlig - i 6-7 tiden. En sjelden gang våkner hun også midt på natten og gråter, men skal som regel bare en kos til så sovner hun igjen.
Så bra at det fungerer greit hos dere nå med søvnen hennes - det må være så herlig!
Hvordan går det med din søvn da?

6-7 tiden ja. Litt for tidlig for meg, men må som regel opp da selv. (Og jeg som har vært det B-menneske.)
Godt at hun roer seg fort de gangene hun våkner på natten også. De er nok inne i en periode hvor de utvikler seg fort og lærer stadig nye ting. Mange inntrykk som skal bearbeides, så ikke rart de blir litt turbo i rompa.

Thea våkner litt på natten fortsatt. Noen ganger sover hun hele natten. Uansett fungerer alt mye bedre om dagen[:)] Og jeg sovner greit og sover bra. Hvis Thea ikke vekker meg, våkner jeg som regel ikke lenger heller[:)]

Savner deg!!!![&o]

ORIGINAL: LeneChr

6-7 tiden ja. Litt for tidlig for meg, men må som regel opp da selv. (Og jeg som har vært det B-menneske.)
Godt at hun roer seg fort de gangene hun våkner på natten også. De er nok inne i en periode hvor de utvikler seg fort og lærer stadig nye ting. Mange inntrykk som skal bearbeides, så ikke rart de blir litt turbo i rompa.

Thea våkner litt på natten fortsatt. Noen ganger sover hun hele natten. Uansett fungerer alt mye bedre om dagen[:)] Og jeg sovner greit og sover bra. Hvis Thea ikke vekker meg, våkner jeg som regel ikke lenger heller[:)]

Det gjør meg veldig glad å høre at du sover godt nå!!!!![:)]
Du må føle deg som et nytt og bedre menneske.

ORIGINAL: ~Lucky~
Savner deg!!!![&o]

Ååååå tusen takk vennen! Savner deg også[&o]
Men jeg kommer snart tilbake for fullt - gleder emg til det![:)]

Back
Topp