MAMMANTILAMALIE:) !!!!!!!!!!!

Basselusk

Elsker forumet

Hehe.... Jeg bryr meg ikke om fotball for fem øre. Mannen min har kjøpt body til henne og smekkene fikk vi av svigermor. Meeeen Vålerenga er ingen trussel for Brann, så man får unne Enga den lusne seieren der. Brann skal vinne serien [;)].

Hihi, jeg var å shoppet Brann-effekter igår [:D] Blant annet en lekker drakt til Elias med samme trykket på [:D]

ORIGINAL: MarcElia

Hihi, jeg var å shoppet Brann-effekter igår [:D] Blant annet en lekker drakt til Elias med samme trykket på [:D]

Booke en date dem imellom?[;)]

ORIGINAL: mammanTil Amalie:)

æsj stakkars jente som må ha på de klæra...... håper jeg får dere som hemmelig venn så skal dere få litt ordentlig klær:)[;)]

Men snuppa er kjempe nydelig da:)

...... og vips var det ingen tvil om hvem som var min hemmelige venn, liksom?[8|] hehe

ORIGINAL: Basselusk

æsj stakkars jente som må ha på de klæra...... håper jeg får dere som hemmelig venn så skal dere få litt ordentlig klær:)[;)]

Men snuppa er kjempe nydelig da:)

...... og vips var det ingen tvil om hvem som var min hemmelige venn, liksom?[8|] hehe

hehe har jo ikke fått hemmelig venn enda.. hehe.. neida bare tuller med deg, kanskje en liten diskre enga ting da[;)]

Hehe... neida... mente at hvis du hadde blitt min hemmelige venn og jeg hadde fått i posten noe Enga- effekter til Åshild, så hadde jeg nok klart å legge to og to sammen.... kremt.... men snart dukker det opp både Brann, Start, Lyn, RBK, Strømsgodset og hva ellers vi heier på her inne i postkassa di sånn som du holder på å provosere[8D] - hemmelig venn eller ikke. [;)] Tihihi

ORIGINAL: Basselusk

ORIGINAL: MarcElia

Booke en date dem imellom?[;)]

Elias nikker veldig enig her nå [:D]

Skal få lagt ut bilde av ham i drakten når jeg kommer hjem fra ferie [;)]

Back
Topp