Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Melancholia
ORIGINAL: Linda29
Hva var det du kalte promp igjen? [:D][:)][8D]
Vet du hva mere Mamman til Emil bruker å si?
Kjøttballong!!!
Holdt på å le meg ihjel da jeg leste en kommentar hun hadde slengt inn om hemorider [:D][8D]
den var jo bare gullfin da [:D]ORIGINAL: Mamman til Emilhaha.. får meg aldri til å tro at du er kjedelig [:D]
ORIGINAL: Linda29
ORIGINAL: Mamman til EmilNår får du jaggu komme med resten du sier og [8D]
Hehehe.. Ja, men det så jo ut som det.. Deilig med kjøttballong tytende ut ræva![]()
Haha.. Tror ikke jeg har så mange uvanlige fraser serru.. [8D] Proppa er det jo mange som sier(?) og kjøttballong var bare noe som falt meg inn da jeg så det lekre bilde[8D][:D]
jeg er egentlig en ganske kjedelig person[:-][8D][:D]
ORIGINAL: Mamman til Emil
Nettopp!
Mange som sier propp i dag! [:D]
ORIGINAL: Mamman til EmilSkryter på deg ting som ikke har skjedd en gang [8|][X(][:o][;)][:D][:)][8D]
Hehe.. Har 10 timer på dvd med han jeg. Er så genial[8D][:D]
Traff på han når han var i Trondheim for noen mnd siden og! Var tilogmed borti han[:-]
Han vet det ikke da.. Hehe.. Gikk forbi han og dulta borti arma[8D] Så ikke det var han før flere minutter etterpå.
Å i hææælveeteee.. Var ikke det pablomannen min?!?! JO VISST FAAN! *løpe etter men da hadde pablomannen gått[&o]*
(Men jeg bruker å si at jeg har møtt han jeg da)
ORIGINAL: Mamman til Emil
Han hadde det sikkert travelt! Siden han ikke stoppa å hilsa på meg liksom...[:-]
Var ikke ut døra heller! Var ute på gata![>:] Så mulig han gikk inn ett smug/tveit? HAN LØP IKKE SKJØNNER DU!
*høres ut som en gal kontrollerende kjerring* tæhæhæ[:D]
tror du er litt smågal [:D] en stalker [;)]