Mammamilla !!

babs

Forelsket i forumet
Ser du er plaget med bekkenløsning...
Er du 100% sykemeldt ?
Har nettopp startet i en småbarns avd selv.. men måtte gi meg etter 2 dager.. Ble liggende med skikkelige smerter både i korsryggen å nedre del av magen i går.. Ble nesten litt redd[:-]
Skal til legen på mandag.. tror du han sykmelder meg 100 % da ? kan jeg kanskje gi et ønske om det selv ??

Klem babs [:D]

Sniker meg inn å svarer litt jeg.. [8D] Å jobbe i en barnehage er vell kanskje en slags risikojobb, for du vet jo aldri hva de små kan finne på egentlig. Tror det er litt av grunnen for at mammamilla er sykemeldt også, men er jaggu ikke sikker [8|]

Ok [;)] Takk for svar !!
Det er veldig slisomt siden det blir 10 1åringer tilsammen..
Prøver å ikke gjøre det tyngste arbeidet med de små, men det er vanskelig å ikke løfte opp et gråtende barn som løfte hendene opp mot deg f.eks.. Klarer ikke å bare stå å se på..
Men blir samtidig redd for at det skal gå utover helsen min og lillegutt i magen  

jeg er 50% assisten og 50% ped på småbarnsavdeling og er 100% sykemeldt.

ORIGINAL: Snopsi

Sniker meg inn å svarer litt jeg.. [8D] Å jobbe i en barnehage er vell kanskje en slags risikojobb, for du vet jo aldri hva de små kan finne på egentlig. Tror det er litt av grunnen for at mammamilla er sykemeldt også, men er jaggu ikke sikker [8|]

Hun jobber på skole etter hva jeg har forstått, med utagerende brukere, derfor hun skal få svangerskapspenger. Men nå er hun vel sykmeldt for bekkenløsning og en ting til, husker ikke hva det var jeg [:)]

Men til trådstarter, så lenge du sliter med å være på jobb/jobbe så tror jeg legen sykmelder deg [:)] Er h*n vrang så får du bare smøre på litt, forhåpentligvis har du en forståelsesfull lege som skjønner at du har vondt.
Er du forresten helt ny på det stedet?

Hun jobber både i barnehage og 60% på en skole, så begge hadde rett *Høna* [;)] Måtte sjekke opp på facebook jeg nå [8D]

Heisann [:D]

Jobber egentlig 60 % på en forsterket avdeling på barneskole med sterkt utagerende barn.
Dette er grunnen for at jeg ikke kan arbeide på arbeidsplassen min mer, og skal over på
svangerskapspenger [:)] Er 100 % sykemeldt pga bekkenløsning og "ekstrem tretthet" [:)]

Snopsi hadde delvis rett ang barnehagen, men jeg arbeider ikke der lengre [:)]

Til deg babs:
Lykke til hos legen [:)]
Vær flink til å beskrive jobbsituasjon, plagene og hvordan plagene er i veien for deg i arbeid.
Da er det mye lettere for en lege og vurdere deg, bekkenløsningen og arbeidssituasjonen din [:)]
Ut ifra det jeg leser, så høres det ut som om du trenger sykemelding og behandling [:)]

Takk for all svar dere har gitt meg !![:)]
Setter stor pris på det !!
Må vel bare vente til lege timen på mandag nå da...  

sniker meg inn jeg å, jobber i butikk annenhver fredag og lørdag,men har fått bekkenløsning og er sykemeldt 100%

Back
Topp