mammamiia

Lillegumman

Elsker forumet
hvordan er formen idag? bedre med dere jentene?

den er sånn passe egentlig.. ser ut til at Emma er bedre, men hun hoster, nyser og snufser hele tiden..
Jeg har fortsatt feber.. og er helt ødelagt i halsen!! kjennes ut som noen har drivi med sånn rasp nedi der[&o]
Får håpe det går over snart.. Skal egentlig på noe Halloween opplegg i helga..

ORIGINAL: mammamiia

den er sånn passe egentlig.. ser ut til at Emma er bedre, men hun hoster, nyser og snufser hele tiden..
Jeg har fortsatt feber.. og er helt ødelagt i halsen!! kjennes ut som noen har drivi med sånn rasp nedi der[&o]
Får håpe det går over snart.. Skal egentlig på noe Halloween opplegg i helga..

uff, så kjedelig! god bedring til dere! Er ikke influensa dere har fått da?

vet ikke.. ringte legen i sta, og han sa at om feberen går opp mer så kan det være det.. For da har man gjerne høy feber i noen dager!! men folk reagerte så forskjellig på denne influensaen sa hun, at det var umulig å si noe over telefon.. De ville IKKE ha meg ned[&o] og det skjønner jeg jo..

huff.... er jo fælt at man ikke skal få gått til legen når man er syk.... feber kan jeg ikke huske sist jeg hadde, ikke influensa heller. hadde jeg bodd littebitt nærmere skulle jeg kommet og stellet for dere litt [:)] Mie kunne underholdt [:D]

ORIGINAL: Lillegumman

huff.... er jo fælt at man ikke skal få gått til legen når man er syk.... feber kan jeg ikke huske sist jeg hadde, ikke influensa heller. hadde jeg bodd littebitt nærmere skulle jeg kommet og stellet for dere litt [:)] Mie kunne underholdt [:D]

hehe, ja hun er god på det hun[;)] Dere får flytte oppover hit[:D]
Jeg tror det bare er en kraftig forkjølelse jeg.. Aldri hatt influensa, så skjønner ikke hvorfor jeg skal få det nå[8D]

ja, det er sant. jeg er så drittlei alt snakket om den influensaen. jeg er ikke hysterisk, men tenker på den hele tiden....det er jo galskap!

ORIGINAL: Lillegumman

ja, det er sant. jeg er så drittlei alt snakket om den influensaen. jeg er ikke hysterisk, men tenker på den hele tiden....det er jo galskap!

Jeg tror jeg kan kalle meg selv hysterisk.. Er livredd for at fler skal dø fra meg.. Og jeg klarer ikke slippe tanken!! Men, jeg håååper mine venner har vett til å ta vaksinen.. For min vennekrets har jo sett hvor fæl denne influensaen kan være[&o]  Men, jeg prøver å ikke snakke om det så mye da.. Da går det greit.

det skjønner jeg godt mammamiia, du har sett denne influensaen gjøre vonde ting med en god venn. så jeg forstår at du synes det er skummelt. jeg synes det er skummelt jeg og, men tvinger meg til å være litt fornuftig oppi dette. jeg orker ikke gå og bekymre meg....

Huff og huff....god bedring til sjuklingene.

Back
Topp