Mammakroppen

Jeg veide meg 4 dager etter fødsel, og da hadde jeg 2kg igjen til startvekt. :) Fornøyd med det! Magen henger litt og er fortsatt litt "oppblåst", men. Har heldigvis ingen vondter som henger igjen fra svangerskapet, så det er utrolig deilig! :):)

Ååhh gleder meg til jeg får mammakropp:P begynner og bli så lei gravidkroppen nå

Jeg er fornøyd siden jeg har en mammakropp og ikke en gravidkropp ;)

Jeg er en av de som amming ikke har en effekt på. Sånn var det de andre gangene og. Gikk opp 20+ og har gått ned ca 8-9kg. Hadde et par ekstra kilo fra forrige svangerskap så idealvekta er 18-20 kg unna, men jeg stresser ikke. Når nyåret starter kommer jeg igang med trening og et større fokus på kostholdet og da begynner kiloene å slippe taket!

mangler 8kg. Men det kommer seg etterhvert. På nyåret begynner jeg nok å trene igjen. Så de siste går nok da, men stresser ikke :) 8kg for mye eller ikke, gaven som kom ut av kroppen er sønnen som ligger siden av meg nå :)

Gikk opp 18 og har 8 igjen. Sliter med amminga så kan ikke stole på at det hjelper på kiloene. 4 uker siden fødsel. Føler ikke jeg er 8 kg unna startvekt, men er vistnok det:/ svetter fortsatt ekstremt på natta så regner med det er noe vann igjen.

Gikk opp ca 10kg og er 1kg unna startvekta ^^ men har ei mål vekt som er 5 kg under den igjen :-)
Buksene passer å alt ^^ nå må de bare begynne å bli for store! :-P
Magen er litt slappere enn ellers og har bare tre små streker på magen ^^

Har gått ned ti kilo på ni dager. Har igjen et par, men skal prøve å gå ned kanskje 4-5. Renner bra av meg her uten slanking :D

Gikk opp 20kg ila svangerskapet; 14 dager etter fødsel og jeg er gått ned ca 11 - helt ok

Gikk opp ca 20 kg og har gått ned 8-9 kg. Dessverre ikke fått trilla så mye som jeg hadde tenkt, men håper det blir mer av det etterhvert :)

Regner med at jeg er tilbake til startvekten.. Har kanskje 1 kg ekstra pgr av sprengte pupper (er normalt padde flat).. Og så er huden på magen litt slapp enda.. Men det klager jeg ikke på.. Eneste tegnet jeg har på at jeg har vært gravid jeg spiser og spiser, for jeg raser ned i vekt når jeg ammer, og har problemer med å legge på meg igjen, så jeg håper at jeg får beholde litt av kiloene :)

Fødte for 6 dager siden. Har gått ned 10 kilo og har 5 igjen... Gleder meg til jeg kan begynne å trene igjen!

Back
Topp