Mammakropp?

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Er kroppen din den samme som før graviditeten eller er den blitt annerledes, innvendig og utvendig.
 
Niks den er ikke den samme. Keisersnitt denne gangen, og det er mye verre å få bort magen nå... Skal gå ned de kiloene jeg skal nå, og være flink med kosthold og trening, så får vi se....
 
Jeg veier nå 6 kg mindre enn før graviditeten og alt av muskler er borte... føler meg som et beinrangel uten noen former! I tillegg har jeg fortsatt større føtter [emoji23]
 
Jeg veier det samme, men føler meg større. Nada muskler, så det stemmer nok... I tillegg mer løshud, streken på magen er fortsatt der, 1/3 av håret mangler og åreknutene er enda litt verre enn de var :p

Men alt i alt er jeg nok ganske heldig til å ha født så mange barn :)
 
Vekten er tilbake på normalen, men mangler en del muskler som jeg hadde før[emoji28] Ellers har jeg ingen plager bortsett fra smerter ved samleie da jeg sydde en del innvendig. Noen som har opplevd det samme?
 
Kroppen var egentlig tilbake etter 2 uker, meeeen så kom søvnmangelen rundt 3 mnd og ødela alt. Har nesten ikke sovet på 2 mnd nå og har lagt på meg 4 kg [emoji15][emoji20] klarer ikke å gjøre noe med det nå må bare vente til vi sover mer og bedre..
 
Er tilbake til utgangspunktet når det gjelder vekt, men jeg har også mistet masse muskler. Rumpen min er flat og kroppen er generelt "slappere" enn før ja :happy090 Ellers har jeg vært dårlig på knipeøvelser, så jeg er nok litt vid nedentil enda.

Aprilønske 2018: Jeg har også slitt litt med penertrering etter å ha sydd innvendig, men det har komt seg nå i det siste synes jeg.
 
Mangler 1,5 kilo for å være tilbake til startvekten. Ellers er magen litt flabby, men som mannen sier, jeg har tross alt født 3 barn på under 3 år, så kanskje ikke så rart at huden ikke er like stram
 
Litt slappere i fisken, ellers er jeg vel tilbake der jeg var. Kanskje litt bredere over hoftekammen eller om det er huden som er litt løsere så fyllet breier seg mer ut [emoji14]
Var veldig godt i gang med slanking av pre-preggers vekta, men så kom det et utviklingstrinn som kjørte meg litt av banen [emoji14] og så var det ferie på mannen, men nå er vi inne i siste ferieuke, og begynner å kjenne på motivasjonen igjen :)

Innvendig hører jeg ingen klager. Har fått brusk i arret hvor jeg ble sydd, men har gått seg til og er ikke like vondt lenger:)
 
Var ca tilbake til utgangspunktet før ferien, men har ikke turt å veie meg igjen etter ferien [emoji85] Magen er litt slappere, og har fortsatt gravidstripe, men tror det kommer seg.
 
Jeg gikk opp tre kilo i ferien... men tror de forsvinner nå altså. Har bakt knekkebrød for å døyve litt av suget. Ellers føler jeg meg fortsatt stor, og er lei av ammepupper.
 
Husk å ikke slanke dere mens dere ammer. :)
Her spises det snop og kaker. Ingen hast med å gå helt ned i vekt her så lenge jeg enda ammer. Orker ikke kaste bort dyrebar mammapermisjon på å trene når jeg ikke liker å trene. Hehe.
 
Back
Topp