Mammakropp + bikini = ??

Denne sommerkroppen som mange snakker om er den kroppen man har når det er sommer.
Noen er små, andre er store.
Bikini selges i alle størrelser og sist jeg sjekket var det ingen lover som ga restriksjoner mot bruk av den.
Med andre ord, har du lyst så har du lov.
Mammakropp eller ikke

Hva legger du i mammakropp? Jeg har født 2 barn.... Noen få strekkmerker men ellers tynn og stram i kroppen :p jeg går i bikini

Hva legger du i mammakropp? Jeg har født 2 barn.... Noen få strekkmerker men ellers tynn og stram i kroppen :p jeg går i bikini
Kroppen man har etter man har blitt mamma.
I mitt tilfelle er det strekkmerker på pupper, mage og lår. To stygge loddrette keisersnittarr og skikkelig magevalk... Og jeg bryr meg ikke en meter om andre ser meg i bikini :D

Bikini blir brukt, både som gravid og etterpå.
Og bruker badedrakt når bikinien er våt, eller til babysvømming (å ha en baby som skal holde seg fast i toppen på bikinien så den dras ned, er ikke så gøy, da holdt badedrakten puppene bedre skjult:p)

Kroppen man har etter man har blitt mamma.
I mitt tilfelle er det strekkmerker på pupper, mage og lår. To stygge loddrette keisersnittarr og skikkelig magevalk... Og jeg bryr meg ikke en meter om andre ser meg i bikini :D

Måtte bare spørre, har fått inntrykk av at du ikke har mammakropp uten mange kilo ekstra og masse strekkmerker og mageheng :p så føler ikke jeg har "godkjent" mammakropp... Har foresten keisersnittarr jeg og men vannrett så de syns ikke...

Måtte bare spørre, har fått inntrykk av at du ikke har mammakropp uten mange kilo ekstra og masse strekkmerker og mageheng :p så føler ikke jeg har "godkjent" mammakropp... Har foresten keisersnittarr jeg og men vannrett så de syns ikke...
Å jeg har mange kilo ekstra.. mange mange ;)

Jeg har noen kilo ekstra og en mage jeg ikke er fornøyd med, strekkmerker på magen, lår og pupper. Bryr meg ikke, for jeg har bært fram et barn og jeg er stolt av det! Så ja jeg går i bikini uansett hvordan kroppen min ser ut :-)

Jeg gikk ikke i bikini de siste åtte årene før jeg ble mamma, så kan nok ikke skylde på "mammakroppen" for det :P

Når eg var 18 gikk eg ikkje i bikini. Hadde slank kropp og flat mage. Men følte meg ikkje vel med små pupper.
Heilt til eg stilte meg sjølv spørsmålet; "Vil eg gå i bikini?" Og det ville eg. Så da gjorde eg det.
Og gjer det fortsatt. Magen er ikkje flat lenger. Langt derifra. Men viljen er den samme. Eg vil fortsatt gå i bikini.

Om noen føler seg støtt fordi jeg en sjelden gang drar på meg en bikini så er det demmes problem. Jeg er bleik med brei ræv og en mage som henger og er full av strekkmerker, men akkurat det blåser jeg i, kroppen er jo slik selv med klær på også :P

Om noen føler seg støtt fordi jeg en sjelden gang drar på meg en bikini så er det demmes problem. Jeg er bleik med brei ræv og en mage som henger og er full av strekkmerker, men akkurat det blåser jeg i, kroppen er jo slik selv med klær på også :P

Det handler jo ikke nødvendigvis om at andre føler seg støtt ved synet av den avkledde kroppen din, men om du selv er komfortabel med å være så avkledd. Er man komfortabel med det selv, er det ingen som har rett til å bli støtt av en bikinikledd kropp - mammakropp eller ikke!

Mammakropp+bikini =normalt. Kunne ikke brydd meg mindre om hva andre burde mene om meg og min kropp, på samme måte som om jeg bryr meg nada om andre sin kropp ;)

Har jeg ingen problemer med. Jeg er som jeg er :)

Klart det funker. Folk må få kle seg i hva enn de føler seg komfortabel i, og jeg føler meg mye mer komfortabel i en bikinitopp som faktisk holder puppene på plass, enn at de skal henge og slenge i en badedrakt.

Back
Topp