Mammakle

Ååå, så utrolig fin den var på deg :happy: Hvordan var stoffet?
Jeg bestilte samme kjole (bare i brun) og den er god og myk i stoffet, men den er 100% syntetisk så følte den «festet» seg litt i strømpebuksa og måtte justere på den innimellom for at den skulle henge fint. Skjulte magen veldig fint forfra, men på meg så sklei beltet opp og fremhevet den oppblåste gravidmagen godt fra siden :p

Men den var veldig fin altså. Tror jeg blir å bruke den mye etterkvart som jeg ikke prøver å skjule graviditeten :) Jeg er 177 og den var perfekt midi-lengde på meg.

Noen som har tips til bukser? Vokser ut av alle buksene mine nå :wtf: har prøvd mamma-jeans på H&M, men de var ikke noe særlig gode:confused004

Huff, jeg kom til å tenke på 17.mai og finklær... jeg har termin 24. Mai, så jeg kommer jo til å være diiiger. Tror jeg må holde meg hjemme den dagen :hilarious: jul blir jo fint, da har vi bare en kledelig liten hump mest sannsynlig :Heartred:p

Sånn ellers så rakk jeg å kjøpe en pose med brukte mammaklær før jeg mistet sist. Men det er mest sommerklær, så passer ikke heeelt med termintidspunktet denne gangen... men sikkert en del jeg kan bruke det da. Foreløpig er ikke behovet der enda. Dasser rundt i joggebukser her hjemme, og magen har ikke vokst (men jeg har nok lagt på meg noen kg...).

Noen som har tips til bukser? Vokser ut av alle buksene mine nå :wtf: har prøvd mamma-jeans på H&M, men de var ikke noe særlig gode:confused004

Liker godt denne typen bukser. De er ikke gravidbukser, men er kjempeelastiske og varer hele svangerskapet. Har hatt mine i siden jeg var gravid sist for tre år siden. Men hvis det er jeans du liker best så takler ikke jeg jeans, så har ingen tips angående det.

Har bestilt litt fra Lindex og Vero Moda nå, som jeg stort sett var veldig fornøyd med under forrige svangerskap. Har store planer om å tulle meg inn i gode strikkakjoler hele høsten, og satser på at de som har litt oversized fasong vil funke også før magen popper skikkelig :)

Klarte aldri å finne noen bukser jeg likte forrige gang, men har ikke gitt opp håpet og bestilte noen myke jeans med sånn stretchpanel på siden i stedet for sånn som dekker hele magen.
Hvor har de sånn strech i siden? :)

Liker godt denne typen bukser. De er ikke gravidbukser, men er kjempeelastiske og varer hele svangerskapet. Har hatt mine i siden jeg var gravid sist for tre år siden. Men hvis det er jeans du liker best så takler ikke jeg jeans, så har ingen tips angående det.
De der er behagelig :happy: litt usikker på om jeg hadde følt at jeg kunne gå på jobb i de :hilarious: kjøpte meg denne i en stor størrelse forrige svangerskap: https://www.only.com/nb-no/product/...els-hoey-midje-tettsittende-mansjetter-bukser

Meeeen etter en kommentar fra en kollega om at jeg hele tiden gikk i joggebukse fikk buksa plass bakerst i skapet :happy090

Kanskje jeg bare må gå for kjoler… så snart magen blir stor nok til å passe gravidstrømpebukser. Nå siger de jo bare :hilarious:

Aaah så mange klesutfordringer :laughing001

Har måtte gå over til gravidetsbukser, da alt press på magen gjør at mageinnholdet truer med å komme i retur med hun første frøkna, følte jeg klærna passa greit første trimester, men her kom magen litt fortere enn den gang for høye, damer med litt ekstra polstring, som jeg så fint hørte det forklart, så er ikke mammaklærna fra zizzi så gærli selvom utvalget er så som så!

Jeg så Marta Alise (for de som følger henne på snap) vise frem noen pene hverdagskjoler på snappen sin her en dag, fra Ellos. Hun er også tidlig gravid (ca uke 6-7) så jeg liker å følge med på henne :happy: så da ble det et 2-1 tips herfra, både snap og kjole, hehe!

Denne f.eks kan jo kanskje bli fin i vinter når magen begynner å vokse :Heartpink
Nydelig! Den er herved bestilt :happy:

Æsj, ulempen med å være gravid hele vinterhalvåret er at man trenger endel bukser. Har bare tre bukser som passer ordentlig nå, og to av dem er på kanten.. må vel bite i det sure eplet og kjøpe inn en gravid utseende ved neste lønning.

Æsj, ulempen med å være gravid hele vinterhalvåret er at man trenger endel bukser. Har bare tre bukser som passer ordentlig nå, og to av dem er på kanten.. må vel bite i det sure eplet og kjøpe inn en gravid utseende ved neste lønning.
Det er akkurat det. Jeg hadde masse fine vårkjoler fra de to første svgskap (sen juni baby) og nå som mage har i tillegg dukket opp tidligere måtte jeg plutselig kjøpe meg to gravidbukser...

Back
Topp