Ååå, så utrolig fin den var på deg Hvordan var stoffet?Ble kjempefornøyd! Later som magen ikke er oppblåst haha! Er 8+3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, så utrolig fin den var på deg Hvordan var stoffet?Ble kjempefornøyd! Later som magen ikke er oppblåst haha! Er 8+3
Mykt og godt! Jeg er 163 og den er kanskje litt i lengste laget, men det er bare godt når det er blitt så kaldt som det er i nord nå.Ååå, så utrolig fin den var på deg Hvordan var stoffet?
Sniker fra januar. Ja, her er treningstightsene for ubehagelig å ha på seg nå. Går mer i joggebukser eller store pysjNoken som snart må tenke litt meir på kva ein tek på seg?
Jeg bestilte samme kjole (bare i brun) og den er god og myk i stoffet, men den er 100% syntetisk så følte den «festet» seg litt i strømpebuksa og måtte justere på den innimellom for at den skulle henge fint. Skjulte magen veldig fint forfra, men på meg så sklei beltet opp og fremhevet den oppblåste gravidmagen godt fra sidenÅåå, så utrolig fin den var på deg Hvordan var stoffet?
Noen som har tips til bukser? Vokser ut av alle buksene mine nå har prøvd mamma-jeans på H&M, men de var ikke noe særlig gode
Hvor har de sånn strech i siden?Har bestilt litt fra Lindex og Vero Moda nå, som jeg stort sett var veldig fornøyd med under forrige svangerskap. Har store planer om å tulle meg inn i gode strikkakjoler hele høsten, og satser på at de som har litt oversized fasong vil funke også før magen popper skikkelig
Klarte aldri å finne noen bukser jeg likte forrige gang, men har ikke gitt opp håpet og bestilte noen myke jeans med sånn stretchpanel på siden i stedet for sånn som dekker hele magen.
Hvor har de sånn strech i siden?
Ja for du var 177? Jeg er enda høyere så da går ikke det. Så dumt, for de virka jo kjekke.MOM FLARE Fay graviditetsjeans | Lindex
Kjøp MOM FLARE Fay graviditetsjeans for 599,- på Lindexwww.lindex.com
De ble for korte for meg dessverre.
De der er behagelig litt usikker på om jeg hadde følt at jeg kunne gå på jobb i de kjøpte meg denne i en stor størrelse forrige svangerskap: https://www.only.com/nb-no/product/...els-hoey-midje-tettsittende-mansjetter-bukser
Liker godt denne typen bukser. De er ikke gravidbukser, men er kjempeelastiske og varer hele svangerskapet. Har hatt mine i siden jeg var gravid sist for tre år siden. Men hvis det er jeans du liker best så takler ikke jeg jeans, så har ingen tips angående det.
Nydelig! Den er herved bestiltJeg så Marta Alise (for de som følger henne på snap) vise frem noen pene hverdagskjoler på snappen sin her en dag, fra Ellos. Hun er også tidlig gravid (ca uke 6-7) så jeg liker å følge med på henne så da ble det et 2-1 tips herfra, både snap og kjole, hehe!
Denne f.eks kan jo kanskje bli fin i vinter når magen begynner å vokse
Maxikjole Maja
Kjøp Maxikjole Maja fra Ellos Collection - Grå/Lys grå hos Ellos. Rask levering • Smidig retur • Over 800 varemerker.www.ellos.no
Det er akkurat det. Jeg hadde masse fine vårkjoler fra de to første svgskap (sen juni baby) og nå som mage har i tillegg dukket opp tidligere måtte jeg plutselig kjøpe meg to gravidbukser...Æsj, ulempen med å være gravid hele vinterhalvåret er at man trenger endel bukser. Har bare tre bukser som passer ordentlig nå, og to av dem er på kanten.. må vel bite i det sure eplet og kjøpe inn en gravid utseende ved neste lønning.