Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det bringer vel nokre forandringar knytt til det også! Vurdera å gå til innkjøp av ribbskjørt, men er redd for at det blir fatta mistanke då eg aldri brukar detJa, olabuksene er så stramme. Jeg ble veldig oppblåst på grunn av at jeg nesten ble overstimulert i forbindelse med IVF. Oppblåstheten har gått noe ned, men magen er fortsatt ganske stor. Jeg må rett og slett kjøpe nye bukser. Bruker bare joggebukse hjemme nå
Denne var kjempefin! Bestilte den i brun nå med en gang hahaha veldig få igjen på lager alleredeJeg så Marta Alise (for de som følger henne på snap) vise frem noen pene hverdagskjoler på snappen sin her en dag, fra Ellos. Hun er også tidlig gravid (ca uke 6-7) så jeg liker å følge med på henne så da ble det et 2-1 tips herfra, både snap og kjole, hehe!
Denne f.eks kan jo kanskje bli fin i vinter når magen begynner å vokse
Maxikjole Maja
Kjøp Maxikjole Maja fra Ellos Collection - Grå/Lys grå hos Ellos. Rask levering • Smidig retur • Over 800 varemerker.www.ellos.no
Iiik, så herlig at du bestilte! Jeg har ikke turt å bestille noe klær ennå. Gikk du opp en størrelse? Legg gjerne ut bilde når du har fått den da!Denne var kjempefin! Bestilte den i brun nå med en gang hahaha veldig få igjen på lager allerede
Jeg kjøpte en joggebukse fra hm som jeg nermest bodde i for jeg gangHar bestilt litt fra Lindex og Vero Moda nå, som jeg stort sett var veldig fornøyd med under forrige svangerskap. Har store planer om å tulle meg inn i gode strikkakjoler hele høsten, og satser på at de som har litt oversized fasong vil funke også før magen popper skikkelig
Klarte aldri å finne noen bukser jeg likte forrige gang, men har ikke gitt opp håpet og bestilte noen myke jeans med sånn stretchpanel på siden i stedet for sånn som dekker hele magen.
Bestilte akkurat kjolen hahaJeg så Marta Alise (for de som følger henne på snap) vise frem noen pene hverdagskjoler på snappen sin her en dag, fra Ellos. Hun er også tidlig gravid (ca uke 6-7) så jeg liker å følge med på henne så da ble det et 2-1 tips herfra, både snap og kjole, hehe!
Denne f.eks kan jo kanskje bli fin i vinter når magen begynner å vokse
Maxikjole Maja
Kjøp Maxikjole Maja fra Ellos Collection - Grå/Lys grå hos Ellos. Rask levering • Smidig retur • Over 800 varemerker.www.ellos.no
Tenkte litt på denne pga. fargen, men er kanskje ikke så veldig pynteteNoen som har funnet julekjolen sin?
Uuu den var finTenkte litt på denne pga. fargen, men er kanskje ikke så veldig pyntete
Ååå, jaaaa, nå skal jeg skal begynne å lete etter julekjole!! Gud som jeg gleder meg til jul, og forhåpentligvis ha lille skatt i magen sammen med meg.Noen som har funnet julekjolen sin?
Vurderer denne, ikke bestemt om jeg vil ha rød eller grønn da hehe! https://www.bubbleroom.no/p/bubbleroom-occasion/klaer/kjoler/bow-velvet-midi-dress-1Noen som har funnet julekjolen sin?
Ble kjempefornøyd! Later som magen ikke er oppblåst haha! Er 8+3Bestilte akkurat kjolen haha