Mammakle

godegull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Mailykken 2025
Noken som snart må tenke litt meir på kva ein tek på seg? :laughing002 :happy090

Ja, olabuksene er så stramme. Jeg ble veldig oppblåst på grunn av at jeg nesten ble overstimulert i forbindelse med IVF. Oppblåstheten har gått noe ned, men magen er fortsatt ganske stor. Jeg må rett og slett kjøpe nye bukser. Bruker bare joggebukse hjemme nå:)

Ja, olabuksene er så stramme. Jeg ble veldig oppblåst på grunn av at jeg nesten ble overstimulert i forbindelse med IVF. Oppblåstheten har gått noe ned, men magen er fortsatt ganske stor. Jeg må rett og slett kjøpe nye bukser. Bruker bare joggebukse hjemme nå:)
Ja, det bringer vel nokre forandringar knytt til det også! Vurdera å gå til innkjøp av ribbskjørt, men er redd for at det blir fatta mistanke då eg aldri brukar det :p

Har bestilt litt fra Lindex og Vero Moda nå, som jeg stort sett var veldig fornøyd med under forrige svangerskap. Har store planer om å tulle meg inn i gode strikkakjoler hele høsten, og satser på at de som har litt oversized fasong vil funke også før magen popper skikkelig :)

Klarte aldri å finne noen bukser jeg likte forrige gang, men har ikke gitt opp håpet og bestilte noen myke jeans med sånn stretchpanel på siden i stedet for sånn som dekker hele magen.

Jeg så Marta Alise (for de som følger henne på snap) vise frem noen pene hverdagskjoler på snappen sin her en dag, fra Ellos. Hun er også tidlig gravid (ca uke 6-7) så jeg liker å følge med på henne :happy: så da ble det et 2-1 tips herfra, både snap og kjole, hehe!

Denne f.eks kan jo kanskje bli fin i vinter når magen begynner å vokse :Heartpink

Jeg så Marta Alise (for de som følger henne på snap) vise frem noen pene hverdagskjoler på snappen sin her en dag, fra Ellos. Hun er også tidlig gravid (ca uke 6-7) så jeg liker å følge med på henne :happy: så da ble det et 2-1 tips herfra, både snap og kjole, hehe!

Denne f.eks kan jo kanskje bli fin i vinter når magen begynner å vokse :Heartpink
Denne var kjempefin! Bestilte den i brun nå med en gang hahaha :smug: veldig få igjen på lager allerede

Denne var kjempefin! Bestilte den i brun nå med en gang hahaha :smug: veldig få igjen på lager allerede
Iiik, så herlig at du bestilte! Jeg har ikke turt å bestille noe klær ennå. Gikk du opp en størrelse? Legg gjerne ut bilde når du har fått den da! :happy: :Heartpink

Har bestilt litt fra Lindex og Vero Moda nå, som jeg stort sett var veldig fornøyd med under forrige svangerskap. Har store planer om å tulle meg inn i gode strikkakjoler hele høsten, og satser på at de som har litt oversized fasong vil funke også før magen popper skikkelig :)

Klarte aldri å finne noen bukser jeg likte forrige gang, men har ikke gitt opp håpet og bestilte noen myke jeans med sånn stretchpanel på siden i stedet for sånn som dekker hele magen.
Jeg kjøpte en joggebukse fra hm som jeg nermest bodde i for jeg gang :laughing002

Bestilte akkurat kjolen haha

Kjøper stort sett det samme jeg bruker, bare større størrelser ❤️

Er det forresten noen som har noen gode tips til ullstrømper som man kan bruke under kjoler? Som ikke strammer så mye over magen? Synes ofte strømper egentlig er litt ubehagelig over magen. Men har så lyst til å bruke mer kjoler fremover :)

Tror jeg har noen fra sist, men vil prøve å unngå å kjøpe gravidklær. Har noen kjempeelastiske bukser fra cubus. De ser sykt smal ut i livet, men brukte dem som høygravid sist og de sitter like fint nå. Vet ikke om de fortsatt finnes i butikkene, men tenker å finne noe liknende hvis jeg får behov.

Har et sånt sykt ønske om en sexy one piece. Kan nesten garantere at jeg ikke kommer til å føle meg fin i den, så bør knipe igjen lommeboka.

Sniker. Anbefaler også Tise. Mye pent brukte gravidklær der :)

Back
Topp