Mammaklærne kom i dag

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Jeg handlet på salg hos HM på nett rett før helga og i dag kom pakken min :-) Klærne var så deilige og behagelige og ha på. Dungeribuksenr var en drøm! Gleder meg til og fylle de med babymagen. Nå er det bare en oppblåst deig der :-D Haha

Sent from my iPhone using BV Forum

Er de ferdig m salget? Må nok gå inn på hm og sjekke tenker jeg :) kjøpte du din vanlig størrelse?

Er de ferdig m salget? Må nok gå inn på hm og sjekke tenker jeg :) kjøpte du din vanlig størrelse?
Jeg var innom hm og prøvde forskjellige størrelser, og fant ut at min vanlige str passet bra. Jeg bruker et sted mellom 38 og 40 i bukser, men mammabukse i str 38 var mye mer behagelig enn vanlig bukse i str 38;)

Fra mobil.

Kjøpte min vanlige størelse ja. Sist fikk jeg bare mage, håper på det nå også :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg fikk også bare mage de to siste gangene, men nå har jeg litt mage som henger igjen he he, og siden jeg er gravid på ny, så gidder liksom ikke å slanke den vekk nå :) får heller jobbe med figuren etter endt graviditet nr 3 :)

Back
Topp