Mammaklær..

wanja82

Flørter med forumet
flere som syns utvalget for mammaklær er blitt lite og dårlig?? ikke hver dag man kan gå til dyreste strøket på bogstad for å få tak i mammaklær[8D]

Jeg er gravid for første gang, og har blitt skuffet over hvor lite mammaklær det er å få kjøpt i butikker som H&M, Cubus, Kappahl o.l. Men nå er det jo så mye tights og tunikaer, så tror kleskjedene tar inn mindre typiske mammaklær.

Syns alltid det har vært dårlig utvalg jeg..stygge klær,rare fasonger og det som er fint er kjempe dyrt[:-]

Kan likesågodt kjøpe ting med strikk i livet og fine topper som er stramme over puppa men vide på magen..de kan man bruke etterpå også[:D]

Ja, det er ikke så godt utvalg i butikkene, det er sant! Vurderte å bestille i h&m-katalogen, men droppa det.. fant noen topper på vero moda som er lange og gode og noen bukser som var fine på h&m.

Jeg kjøpte gravidbukse på HM. Noen av dem var veldig smale i beina, men kjøpte den som var litt mer rett. Den fungerer veldig bra.
Så bruker jeg mye basic toppene fra Bik Bok. De er lange og ganske tettsittende, men former seg fint ettersom magen vokser. Har ikke lyst å gå i sånne veldig vide klær hvor man ser ut som et tomannstelt. Som gravid skal man jo ha mage så da er det ikke noe poeng å prøve å gjemme den.
Kommer nok til å bruke mest mulig "vanlige" klær så lenge det er noe som passer, men greit å ha bukse som ikke er for stram.

Helt enig! Åsså så dyrt som d er ja! Har faktisk kjøpt noen bukser å topper brukt! Like goe som nye å billigt også! Så har jeg jo noen topper fra sist gang! [:D][:D]

Ellers går d i romslige genser å topper enda! [:D]

Helt enig! Det er elendig utvalg, finner du nettbutikker som selger mammaklær er det sviiiin dyrt.
Du skal ikke bruke mammaklærne så lenge heller, er ikke interessert i å bruke så masse penger på det!

Egentlig rart, siden det er så mange som går gravide hele tiden!

Back
Topp