Mammaklær

tvilling38

Elsker forumet
Så er de første mammaklærne handlet inn. [:)]. Har vel noen liggende fra sist gang, men er ikke helt sikker på om jeg orker å bruke de en gang til. [8D]. Noen av kjolene kommer jeg nok til å bruke og vinterjakken (om jeg finner den igjen[:D]) Er en frostpist jeg og blir ikke varmere selv om jeg er gravid. Så nå må jeg på loftet og lete fram "teltet" mitt og sende det på rens, slik at jeg er klar for kaldere dager.

Må nok kjøpe meg flere mamma klær jeg også... de jeg allerede har kjøpt har jeg nesten vokst ut av[&:] så må jeg vel kjøpe meg en jakke også

Har dere noen gode forslag på hvor man får kjøpt mammaklær, synes de har ett ekstremt dårlig utvalg på HM, skulle gjerne hatt ett par pene mørke bukser, men det er jo helt umulig å finne....suk!!
Vil gjerne gå rundt i noe annet enn dongeribukser hele tiden - blir for kaldt til skjørt[&:]

Pls noen......

Eg har bare sett etter mammaklær på ulike nettbutikker, og eg synest det er sykt dyrt.  Om du søker på mammaklær i f.eks kvasir, så dukker det opp.  Mener eg såg noen fine klær i postordre katalogen La Redoute også. 

ORIGINAL: SOLsikke24

Inne å smugtitter[:)]
Ikke handle over styr nå da....jeg har ikke brgynt å bruke mammaklær enda!! Bruk pengene på noe annet...inntil videre[:D]

Har kjøpt noen mamma klær på H&M og jeg synest ikke buksene var så dyre jeg..... og om man kjøper mamma klær eller vanlige klær i større størrelser er vel det ett fett for klær må man jo ha....

nei, viss du kjøper mammaklær i vanlige butikker er ikke prisene noe å si på.  Men eg mente butikker som spesialiserer seg på mammaklær.  Eg har ikke kjøpt noe selv, har ikke fått mage enda.  Men med tanke på valget mellom å kjøpe mammaklær, og vanlige klær i større størrelse, så vil eg velge mammaklær.  Det er ofte bare magen som vokser, og da kan det bli litt "posete" å gå med for store klær til resten av kroppen.

Ei venninne tipsa meg om Lindex..skulle visst ha en del fint der [:)] Ikke hatt behov for det enda jeg..håper jeg berger til "høstkolleksjonen" kommer[;)]

Kjøper heller vanlige bukser jeg, men med sånn tykk strikk øverst.. Så kan jeg velge om jeg vil brette denne strikken, eller ha den over magen.

Jeg styrer litt unna mammaklær jeg også, enn så lenge jeg kan... men har kjøpt meg en dongeribukse - synes den ikke var noe behagelig, så jeg vet ikke hvorfor jeg kjøpte den. Greier liksom ikke å ha noe stoff langt oppover på magen - bedre med noe under den.. men, det blir sikkert innkjøp av flere mammaklær etter hvert[:D]

eg kjøpte meg eit dongri på hm og ei svart bukse på lindex..gode bukser..og topper kjøper eg bare i større str, for når ein skla til med amminga er det meir prakitsk å ha store topper enn passe topper! dessuten er mammaklær mye dyrere fordi det heiter  mammakle!!

Jeg kjøpte meg en mammabukse på hennes på oslo city i dag, den er kjempedeilig:) Dongeri, litt sånn løs..ikke sagge bukse,men ikke stram heller..dødsdeilig! Så kjøpte jeg to søte topper til 70 kr per stk:P så nå ser jeg endelig gravid ut og ikke bare stor ut! jeg er så fiin!!! hihi [:-]

Okay,its coming!! hihi

Æsj,tror jeg må vente til kjæresten min kommer hjem! hehe :P vanskelig å ta bilde!

Back
Topp