Mammaklær

Jeg har. Begynte kanskje uke 13? Dvs jeg går ikke bare i det, noen av klærne mine passer fortsatt, men har mammatruser bla.a. Kjøpte mammstights fra Bonprix, men det var helt krise mtp passform. Så anbefaler definitivt ikke Bonprix

Last edited:
Jeg startet denne uka, i uke 17. Var en drøm å ta på gravidbukser syns jeg! Etter flere uker med å kneppe igjen de vanlige buksene med hårstrikk:wacky:. Men sliter litt med å finne kule jeans, og klarer ikke gå i skinny jeans eller ankle cut jeans, så tar gjerne i mot tips hvor man får kjøpt litt tøffe jeans:angelic:

Begynte med bukser denne uka (17), men kunne nok startet 2-3 uker tidligere, brukte strikk-trikset de ukene :hilarious: resten passer enda, men har stort sett vært buksen jeg har byttet ut i tidligere svangerskap også

Jeg begynte for lenge siden! Ikke fordi klærne ikke passet, men fordi jeg syns det var ubehagelig. Har hatt veldig mye mammaklær fra HM og har vært veldig fornøyd med de :)

Ja, har brukt det en stund. Har kun en mammabukse som passer nå. De andre er litt store rundt magen enda. Men mine vanlige bukser passer overhodet ikke :laughing002 Så det går i den buksa, skjørt og kjoler.

Noen som har tips til treningstights som ikke siger? Har prøvd fra aimn og HM og begge siger ned :grumpy:

Noen som har tips til treningstights som ikke siger? Har prøvd fra aimn og HM og begge siger ned :grumpy:
Sniker!

Aimn sine siger ikke på meg, sitter som støpt i forhold til de jeg har fra hm :D

Ps! Så nå at du skrev aimn også, litt trøtt på morningen :knegg: Har hørt bra om Bara Sportwear også

Last edited:
Sniker!

Aimn sine siger ikke på meg, sitter som støpt i forhold til de jeg har fra hm :D

Ps! Så nå at du skrev aimn også, litt trøtt på morningen :knegg: Har hørt bra om Bara Sportwear også
Hmm kanskje aimn siger fordi de er litt store i størrelsen? Har medium (som jeg bruker til vanlig), men føler den er større enn vanlig medium liksom! Jeg skal sjekke ut Bara, tusen takk for tips! :love017

Sniker!

Hvordan er Aimn i lengden? De ser veldig behagelige ut!
Jeg er 180, 34-36 i beinlengde. Sliter med å finne gravidklær, spesielt bukser, som er lange nok. Kan jo bruke kjoler og skjørt, men det går jeg aldri med ellers, så det er veldig uvant for meg! Ønsker meg bukser :)

Opphørssalg på milker.no nå. Litt usikker på hva som er igjen, men de hadde litt ullgreier for kommende november-mødre :)

Hvordan er Aimn i lengden? De ser veldig behagelige ut!
Jeg er 180, 34-36 i beinlengde. Sliter med å finne gravidklær, spesielt bukser, som er lange nok. Kan jo bruke kjoler og skjørt, men det går jeg aldri med ellers, så det er veldig uvant for meg! Ønsker meg bukser :)
Bonprix er lange

Prøvde Zizzi sine mammajeggings og de var gruuusomme. Anbefales ikke :) tok 1 størrelse større enn jeg bruker i jeans (42-44) og fikk dem for det første nesten ikke forbi anklene for ikke å snakke om hvor trang den magedelen var. Jeg er 4 mnd på vei og det var altså ikke plass til magen. Det blir retur, ja! :grumpy:

I går fikk jeg endelig nye bukser i posten! Så nå har jeg begynt med gravidklær, jeg også. Det var noen uker på overtid, sånn egentlig :p
Bestilte fra Mamalicious. Der kan man velge midje og lengde 32-34 :)

Har kjøpt klespakker på Finn :D ikke begynt å bruke disse enda, men gravidtruser (17+2)

Sånne smock-skjørt er også kjekke synes jeg. Sånne med vaffelsøm og så kan man dra de over magen om man vil :biggrin De strekker seg jo.

Jeg må bare nevne T-skjorte fra Stormberg, jeg ELSKER den! :love7 Fleecejakken er innafor..fleece buksa er SVÆR..:hilarious:

Back
Topp