Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. Men sliter litt med å finne kule jeans, og klarer ikke gå i skinny jeans eller ankle cut jeans, så tar gjerne i mot tips hvor man får kjøpt litt tøffe jeans
resten passer enda, men har stort sett vært buksen jeg har byttet ut i tidligere svangerskap ogsåSniker!Noen som har tips til treningstights som ikke siger? Har prøvd fra aimn og HM og begge siger ned![]()
Har hørt bra om Bara Sportwear ogsåHmm kanskje aimn siger fordi de er litt store i størrelsen? Har medium (som jeg bruker til vanlig), men føler den er større enn vanlig medium liksom! Jeg skal sjekke ut Bara, tusen takk for tips!Sniker!
Aimn sine siger ikke på meg, sitter som støpt i forhold til de jeg har fra hm
Ps! Så nå at du skrev aimn også, litt trøtt på morningenHar hørt bra om Bara Sportwear også

Hvordan er Aimn i lengden? De ser veldig behagelige ut!Sniker!
Aimn sine siger ikke på meg, sitter som støpt i forhold til de jeg har fra hm
Ps! Så nå at du skrev aimn også, litt trøtt på morningenHar hørt bra om Bara Sportwear også
Bonprix er langeHvordan er Aimn i lengden? De ser veldig behagelige ut!
Jeg er 180, 34-36 i beinlengde. Sliter med å finne gravidklær, spesielt bukser, som er lange nok. Kan jo bruke kjoler og skjørt, men det går jeg aldri med ellers, så det er veldig uvant for meg! Ønsker meg bukser![]()
Takk for tipsBonprix er lange

Fleecejakken er innafor..fleece buksa er SVÆR..