Tips til hvor en kan en kjøpe litt kule mammaklær? Sist jeg var gravid er 8 år siden og da handlet jeg bare på H&M.
Tror jeg snart må ha en ny bukse og to
Tror jeg snart må ha en ny bukse og to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå venter jeg til jeg faktisk har babymage før jeg prøver noe igjen.
Kanskje på en annen butikk hvis det er noen. Og jeg tror de fleste gravidjeans er sånn kanskje?Jeg sjekket H&M for gøy og for min del fant jeg ingenting som var fint, men det kan være selve butikken som har tatt inn et dårlig utvalg.
I tillegg likte jeg virkelig ikke jeansen fordi jeg bruker vanligvis high waist (har høye hofter og fett på stumpen hehe) og disse dekket en kvart del av rumpa mi, så helt idiotisk ut.Nå venter jeg til jeg faktisk har babymage før jeg prøver noe igjen.
Kanskje på en annen butikk hvis det er noen. Og jeg tror de fleste gravidjeans er sånn kanskje?

Haha!Syns heller ikke hm har noe fintFinnes andre på nett, men syns mye av det er veldig dyrt, og jeg liker ikke å bruke penger på mammaklær
![]()
Ja skjønner det. Vurderer å kjøpe litt større klær, og tights man kan vokse i. Har et par sorte tights jeg ser kan utvides en del, så de blir nok godt brukt. Har også noen kjoler med mye stretch som jeg vet kan brukes når magen blir større og nå blir det jo sommer og. 
Jeg vil veldig gjerne gå til innkjøp av sort tights! Noen som har tips om hvor man finner gode og sorte tights som man kan bruke til hverdags og som ikke er gjennomsiktig?![]()
Jeg var veldig fornøyd med mammatights fra hm sist. Eneste derfra jeg var fornøyd med![]()

Det er nesten bare h&m som har mammaklær i butikk tror jeg
Sniker fra prøverBonprix.no har et stort utvalg av rimelige mammaklær
![]()
![]()
Lite erfaring derfra bortsett at par knallgode bh’er jeg kjøpte derfra.Sniker fra prøverBonprix.no har et stort utvalg av rimelige mammaklær
![]()
![]()

Tror merket heter Mamalicious

Tips til hvor en kan en kjøpe litt kule mammaklær? Sist jeg var gravid er 8 år siden og da handlet jeg bare på H&M.
Tror jeg snart må ha en ny bukse og to![]()