Mammaklær

Veslejente

Glad i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
☀️Påskeliljene 2026☀️
Hvor kjøper du dine mammaklær? Jeg er førstegangs gravid og trenger tips til rimelige og gode klær :) noen ?

Hvor kjøper du dine mammaklær? Jeg er førstegangs gravid og trenger tips til rimelige og gode klær :) noen ?

Med mini kjøpte jeg gravidbukser på hm
med en lang singlet under brukte jeg stort sett de vanlige gensere fra før graviditeten

I mitt forrige svangerskap kjøpte jeg bukser på hm, men kjøpte vanlige gensere. Brukte mye sånne basic gensere.
Fin kjoler osv, til 17.mai, bryllups osv har de på nettet. Mamalicous er et merke som har mye fine klær.

Jeg har to mammabukser fra H&M, de er gode og stretchy, men syns de sklir litt lett ned før man har fått litt «ordentlig bollemage». Sist prøvde jeg å kjøpe noen fine bukser med strikk i livet som ikke er mammaklær, for da kan dem brukes etter fødsel også. Det samme med overdeler. Kommer nok til å gjøre det denne gangen også☺️

Syntes de har flotte klær på HM :happy: om de er gode derimot har jeg ingen formening om :D

Bukser fra hm, kjøpte topper fra ellos :)

Har mammajeans fra H&M, og ammetopper fra H&M (stropper) og Boob (t-skjorter) fra før. Kjøper nok ikke noe særlig ekstra, vanlige lange topper fungerer greit.

Sist vurderte jeg å kjøpe gravid-/bærejakke, men jeg brukte ikke bæreselen nok til at det var nødvendig. Evt brukte jeg ikke bæreselen mer fordi jeg ikke hadde jakke. :p

Back
Topp