mammaklær!

ViVilla

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Jeg trenger å fornye litt sommerklær, å da jeg kanskje har fått til mage i sommeren vil jeg ikke bruke penger på klær som blir for smått. Men, hvordan er det å bruke mammaklær uten så alt for stor mage? I løpet av sommeren vil jeg gå fra uke 12-20ca, og i starten har jeg liten tro på at magen blir så stor.

Dessuten trenger jeg hjelp til hvor jeg kan bestille fine mammaklær? :cat:

Jeg brukte mammabukser fr HM fra uke 6 sist gang. Hadde ikke mage, men ble ubehagelig med andre bukser. Brukte de til de var utslitt lenge etter fødsel for de var så gode. Umulig for andre å se det. Du vil nok ikke få veldig stor mage i løpet av sommeren så de fleste kjoler vil passe helt fint så lenge de ikke er for tettsittende. Husker jeg kjøpe en helt vanlig sommekjole da jeg var 7 mnd på vei.

Jeg bruker mamma-bukser enda! Fødte for 6 mnd siden:hilarious::hilarious: kommer aldri til å pakke de helt bort:joyful:

Jeg bruker størrelse 44 i bukser og husker det var vanskelig å finne mammabukser sist. Jeg endte opp med å finne én mammabukse, som jeg brukte i helgene. På ukedagene brukte jeg bare mine vanlige jobbkjoler, kun de som var skikkelig stretchy, selvsagt. Hadde heldigvis akkurat fem av dem, én per dag. :D

Hvis dette svangerskapet går bra, ønsker jeg å kjøpe litt flere mammaklær. Må vel blant annet ha en mammajakke, med termin 19. januar. Tar gjerne imot tips til hvor man kan kjøpe fine og ikke altfor dyre mammaklær!

Det er mange fine kjoler av alle slag i butikkene denne sesongen, så jeg tenker at vi er ganske heldige der. Selv har jeg kjøpt meg en omslagskjole som jeg gleder meg til å bruke. Pr dags dato føler jeg magen er litt for oppblåst til Å bruke den, men jeg tror den blir veldig fin etterhvert som magen er babymage og ikke oppblåstmage på en ellers slank kropp.

Jeg bruker størrelse 44 i bukser og husker det var vanskelig å finne mammabukser sist. Jeg endte opp med å finne én mammabukse, som jeg brukte i helgene. På ukedagene brukte jeg bare mine vanlige jobbkjoler, kun de som var skikkelig stretchy, selvsagt. Hadde heldigvis akkurat fem av dem, én per dag. :D

Hvis dette svangerskapet går bra, ønsker jeg å kjøpe litt flere mammaklær. Må vel blant annet ha en mammajakke, med termin 19. januar. Tar gjerne imot tips til hvor man kan kjøpe fine og ikke altfor dyre mammaklær!
Jeg bruker 42, og handler en del på h&m. Hvis ikke har bronprix en del fint hvertfall :joyful:

Kjøpte min første bukse på H&M i dag xsmile5 Deilig med noe som ikke strammer så fælt :happy093

Hjelpes. Veide meg i dag. Gått opp 2-3 kg allerede. Buksene strammer. Alltid gått ned i begynnelsen på graviditeten.
Hvor vil dette ende. Må jeg skaffe bukser før jeg er klar til å dele på jobb.

Jeg har ikke tenkt så langt. Tenker å bruke de klærne jeg har så lenge som mulig ☺️ Er jo mange vide bukser/shorts som er inn nå, som er behagelige og fine på med plass til magen ☺️

Jeg ser frem til å gå i kjoler med en liten mage. Ellers har jeg litt mammaklær fra forrige gang. Håper jeg slipper å kjøpe så mye nytt..

Back
Topp