Mammaklær

Noen som vet hvor jeg kan få tak i regnbukse for gravide? Må jo være med junior på lekeplassen, og buksen mi begynner å bli trang... :p

Finnes det en god side hvor man kan handle mammaklær som er etisk produserte? Jeg klarer ikke handle på h&m da jeg ikke klarer å legge fra meg tankene om miljøsvineriet til h&m, arbeidsbetingelsene og hvor mye kjemikalier klærne lukter. Det er så irriterende at alt som ikke er laget av slaver i asia på fabrikker som slipper ut høygiftig avfallsvann direkte i elver, koster 499kr for ei truse :( Kan man ikke lage litt mer fornuftige priser på noe som er fornuftig laget, uten at det må være Gucci? :p

Var på HM i sta. De hadde jo bare Skinny olabukser og opp til str 46.
Kjøpte to par med vet liksom ikke hvor lenge de vil holde.

Måtte kjøpe meg to svarte, pene joggebukser på Cubus her om dagen. Hadde bare en knallrosa joggebukse jeg fikk på meg nå uten at det strammet for mye

Jeg kjøpte fint lite mammaklær sist. Kjøpte mest tunikaer, kjoler og strømpebukser. Hadde mange fine som passet bra til gravid kropp på oasis:) komfortable og fine:)

Jeg kjøpte fint lite mammaklær sist. Kjøpte mest tunikaer, kjoler og strømpebukser. Hadde mange fine som passet bra til gravid kropp på oasis:) komfortable og fine:)

Jeg brukte også mest vanlige kjoler, og vanlig strømpebukse med stor plass til mage. Hadde mammatights mot slutten, når press mot magen ikke var så stas. Ellers mammasinglet og noen gensere. Joggebukser kunne brukes hele perioden, hadde ikke gravidbukser. men så var jeg mye hjemme da. Sykmeldt store deler av svangerskapet.

Ammevennlige klær var en annen historie, ikke bare å dra opp kjolen ;) så jeg handla mest klær etter fødsel.

Eg har kjøpt mammastrømpebukse og basis kjole fra hm... litt kjedelig... men ingen av buksene mine passer lenger :(

Finnes det en god side hvor man kan handle mammaklær som er etisk produserte? Jeg klarer ikke handle på h&m da jeg ikke klarer å legge fra meg tankene om miljøsvineriet til h&m, arbeidsbetingelsene og hvor mye kjemikalier klærne lukter. Det er så irriterende at alt som ikke er laget av slaver i asia på fabrikker som slipper ut høygiftig avfallsvann direkte i elver, koster 499kr for ei truse :( Kan man ikke lage litt mer fornuftige priser på noe som er fornuftig laget, uten at det må være Gucci? :p
Både Boob og Mamalicious har økologisk mammaklær.

Back
Topp