Mammaklær

Bamsemums- 19’+21’+23’

Forumet er livet
Junibarna 2019
Vårspirene 2021
✨️Julestjernene2023✨️
Noen andre motebevisste der ute som også ser med skrekk og gru på utvalget av mammaklær? Har saumfart nettet og det er SÅ mye kjedelig der ute [emoji30]

Noen som har noe tips?! Kommer nok til å kjøpe vanlige klær som rommer en liten mage så lenge jeg kan, men må jo nesten ha noe gravidklær etterhvert.

Jobber som advokat og er mye i retten. Funker ikke med jeans liksom... [emoji30] [emoji85]

Last edited:
Har du sett på svangerskapet.no? De har noe fint. Jeg liker veldig godt kjolene fra floyd.no også.

Jeg syns også det er vanskelig å finne fine mammaklær, i USA har de haugevis med fint.

Kjøpt meg en bukse i dag på hm, synes den er kjempefin og behagelig, svart pen bukse med masse stretch. Dog ikke så mye annet spesielt pent der.. Så mye av det ser så rart ut..

Ser ut som de har lagt ned [emoji17]

På Floyd.no var det noen fine kjoler, ja! TAKK!! [emoji1]

Har de lagt ned? Jeg var jo innom nå for kort tid siden... jaja, mye kan skje på kort tid tydeligvis.

Jeg har alltid likt floyd, føler de har klær til alle situasjoner :)

Random screenshot fra zalando, over 3000 mammaklær :)

Vedlegg

• 9554006C-802C-4FFF-A587-CC34ED0D424B.jpeg
    9554006C-802C-4FFF-A587-CC34ED0D424B.jpeg
    312,1 KB · Visninger: 42
Har lagret et par ting til en ønskeliste på Zalando, men må helt ærlig innrømme at selv om det er 3000 plagg så var ingen sånn wow- den MÅ jeg ha!

Klarer heller ikke polyester, svetteluktklær:dead: googlet maaasse med nr2, fant endel på nett men mye i syntetiske stoffer. Kjøpte bukser på h&m, truser på kappahl, gikk mye i singlet og topper.

Back
Topp