Mammaklær

Hm og Asos :)

Edit: Finn.no! Kjøpte en pakke med det mest nødvendige sist jeg gikk gravid. Har kjøpt finklær nytt.

Så langt har jeg handlet på HM. Jeg skal i konfirmasjon om tre uker så jeg tenkte bestille noen kjoler fra ASOS. Ellers skal jeg til London i mai, så jeg håper jeg finner noe der, kom gjerne med tips :)

Kjøpte meg 6 bukser på finn.no til en rimelig pengexsmile2
Har en del topper jeg kan bruke til sommeren fra før avxsmile2

Jeg har følt at det har vert så dårlig utvalg på HM og jeg synes det er litt skummelt og bestille, men det er vell samme størrelsene ca så HM som på nettet ?:)

Ellos e einaste plassen eg har funne ting som eg syns ikkje blir for kjedelige :D eg e litt kresen:p

Cubus, de har gode joggebukser med fleksibelt og bredt liv, så de skal gå bra med masse mage og [emoji4]
Og fant ei anna bukse og i går; cargo pant, mye stretch og lavt liv, så har trua på at den kan funke framover (kjøpt i stor størrelse men likevel fin på). Ser for meg at de hm-buksene som sitter over magen blir veldig varme og klamme til sommeren, så kan være godt å ha noe å veksle i (kjole egner seg dårlig på jobb).

Jeg har kjøpt to gravidbukser på hm på salg og et par tightser, ellers bruker jeg mye av de behagelige haremsbuksene til Cubus [emoji4]

Cubus, de har gode joggebukser med fleksibelt og bredt liv, så de skal gå bra med masse mage og [emoji4]
Og fant ei anna bukse og i går; cargo pant, mye stretch og lavt liv, så har trua på at den kan funke framover (kjøpt i stor størrelse men likevel fin på). Ser for meg at de hm-buksene som sitter over magen blir veldig varme og klamme til sommeren, så kan være godt å ha noe å veksle i (kjole egner seg dårlig på jobb).
Jeg bretter stort sett ned den magetingen på buksene, liker ikke å ha den helt opp, funker fint det.
Men skjønner hva du mener, blir vel ikke å bruke de om jeg faktisk får sommervarme i år (har ikke trua)...

Back
Topp