mammaklær

nanne

Blir kjent med forumet
Er det noen her som har begynt med det?
Jeg er bare litt over 7 uker på vei, men hadde på meg vanlig bukse i dag og jeg måtte åpne bukseknappen og glidelåsen fikk så innmari vondt i magen når jeg hadde den på meg. Så nå må jeg finne frem mammabuksene jeg har også kjøpe meg noen nye. Er ikke det tidlig å begynne med det nå eller er det flere som har det sånn som meg?

Eg går nå bare med to bukser som var litt romslige før eg ble gravid[:)]
Med ein gang eg sitter meg ned liker eg og knappe opp knappen for eg er som deg, blir kvalm når noe presser for magen. Lykke til, snart har vi ein fin mage å vise fram!![:D]

Jeg har måttet slutte å bruke mine vanlige bukser, fordi de ble stramme og når jeg satt ble jeg kvalm av å ha dem på meg. Har et par bukser som var alt for store (kjøpte i fjor sommer når jeg bare var halvveis i slankekuren min), og de sitter nesten fint igjen nå... Har fortalt en venninne nå at jeg er gravid, og hun hadde visst masse mammabukser, så når jeg drar ned til oslo (går og venter på at søsteren min skal føde) skal jeg få låne dem av henne.. deilig å slippe å kjøpe de buksene egentlig!

Jeg har begynt å bruke mammabukser, fordi jeg er såååå kvalm og tåler ikke at noe
som helst nærmest rører magen min for tiden. Men har heldigvis mammabukser som
er ment å bruke under magen. Brukte dem 2-3 måneder etter jeg fikk nr. 2.
Mange kommenterte at jeg hadde flotte bukser, så jeg er meget fornøyd med dem!
Kan ikke se at dette er gravidebukser i det hele tatt. Supert!
Kommer nok til å kjøpe en bukse til, antagelig en tynn hvit linbukse.
Kjekt å bruke når det er varmt ute og sommer.

Lykke til med magene deres!
Min er ennå ikke begynt å vises, men jeg regner med at den kommer til å "sprette ut"
i løpet av de neste ukene... Forrige gang fikk jeg liten mage allerede i uke 10.
Så vi får se!

Jeg har kjøpt meg to mammabukser, og et par joggebukser med god strikk i livet... Har ikke nubbsjams til å få på meg dongeribuksene mine lenger.

Jeg har ikke kommet inn i mine gamle bukser siden før ivf-forsøket! Hadde ikke noe stor mage de første ukene akkurat, men det kjentes ubehagelig ut å gå med noe som strammet. Vi er jo forskjellige alle sammen. Trenger ikke å ha mage for at det skal føles trangt. Så du kan trygt gå i mammaklær uten å føle at det er for tidlig. Gå i det du føler deg vel i! Mammaklær er jo laget for gravide. Og det er vi!!! :D

Lykke til videre Nanne!

eg har kjøpt meg en mammabukse allerede og, ser ut som en vanlig lin bukse, begynnt og gå med noen gode rommslige joggegensre, gleder meg til magen kommer skikkelig frem :-)

Var på leting etter mammabukser i helgen, men fant ingen jeg likte. Enda godt jeg fortsatt har to bukser jeg får på meg [8D]

Back
Topp