Mammaklær

Ekornmamma

Ønsker oss en liten en
Julikulene 2020
Jeg har hørt så mye skryt her inne av mammaklærne på hm. Så dro til byen i går med godt mot og feriepenger i lomma. Og jeg fant ikke en eneste ting! :confused: Ingen ting i andre butikker og ingen ting på hm. Gikk tre runder i butikken fordi jeg trodde jeg kanskje hadde oversett det, men nope. :(

Noen som vet hvor de selger mammaklær i tønsberg?

Er ikke alle hm som fører mammaklær dessverre :(
Kjøp på nett er vel det med best utvalg..

Syns hm sine mamma klær, hvertfall buksene er dårlig i utvalget. De har mange forskjellige men med samme passform.

Jeg har hørt så mye skryt her inne av mammaklærne på hm. Så dro til byen i går med godt mot og feriepenger i lomma. Og jeg fant ikke en eneste ting! :confused: Ingen ting i andre butikker og ingen ting på hm. Gikk tre runder i butikken fordi jeg trodde jeg kanskje hadde oversett det, men nope. :(

De selger mammaklær i Tønsberg :) det er oppe i andre etasje, rett foran babyklærne! Så da må du har oversett det :p

Jeg kjøpte på hm på farmandstredet, ligger oppe til venstre for babyklærne. Mamma avdelingen der er liten, men den er der ! Jeg kjøpte 2 par bukser der til 100kr stk. Veldig fine :)

De selger mammaklær i Tønsberg :) det er oppe i andre etasje, rett foran babyklærne! Så da må du har oversett det :p
Jeg kjøpte på hm på farmandstredet, ligger oppe til venstre for babyklærne. Mamma avdelingen der er liten, men den er der ! Jeg kjøpte 2 par bukser der til 100kr stk. Veldig fine :)

Er det mulig!!??! Ja, da får jeg ta en tur til da :D makan :)

Spørs om jeg klarer å legge til bilde, men nå har jeg kjøpt mitt første plagg. Pysj fra Asos :) 200,- Fant den på bloggen til Caroline B. E. og MÅTTE herme hehe... Fant også en dødskul tskjorte jeg vurderer. Mye fint på Asos hvertfall :)

image1xxl.jpg

Spørs om jeg klarer å legge til bilde, men nå har jeg kjøpt mitt første plagg. Pysj fra Asos :) 200,- Fant den på bloggen til Caroline B. E. og MÅTTE herme hehe... Fant også en dødskul tskjorte jeg vurderer. Mye fint på Asos hvertfall :)

image1xxl.jpg
Herregud den var kuuul! Og så sant!! Må ha en sånn, har lyst å ha på meg den t-skjorta frem til januar :D

Fant en kjempefin mammabukse på H&M. Svart, og den satt som et skudd. Ser ut som en vanlig skinny jeans:)

Har handlet tre gravidjeans fra hm, anbefaler de! De var på salg og, så fikk 3 jeans for 400,- :D

De kan være vanskelig å finne, for det er ikkje store avdelinga. I tillegg er det ikke alle hm-butikkene som har. Jeg kjøpte to gravidjeans på tilbud, kjempegode, men ikke akkurat laget for oss som strekker seg nærmere 180 over bakken. Har tross alt fått tak i fine kortbukser ;)

Back
Topp