Mammaklær!

Jeg kommer nok til å kjøpe noe denne gangen, forventer å bli litt større enn sist og har vel bedre råd nå. Noe jeg hadde sist gang og var veldig glad i, var en sånn magetube! Genialt for å skjule åpen smekk og glippe under genseren.

Hvor får du tak i sånn magetube?
 
Jeg håper forresten det er lenge til jeg må frem med gravidbuksene. De er så utrolig lite flatterende og jeg ser så tjukk ut i de.
 
Jeg håper forresten det er lenge til jeg må frem med gravidbuksene. De er så utrolig lite flatterende og jeg ser så tjukk ut i de.

Sååå enig! Magen blir i grunn ok, problemet er at de putter på mange kg på resten av kroppen også:-/

Blir masse kjoler her. Elsker kjoler og de fleste jeg har kan nok brukes en god stund.

En så lenge passer klærne fint:)
 
Magetube i ull ja, det kan jeg godt tenke meg!:)
 
Sååå enig! Magen blir i grunn ok, problemet er at de putter på mange kg på resten av kroppen også:-/

Blir masse kjoler her. Elsker kjoler og de fleste jeg har kan nok brukes en god stund.

En så lenge passer klærne fint:)

Samme her, og trenger ikke være mammakjoler. Veldig mange er tøyelige over magen!
 
Jeg håper jeg slipper å bruke så mye penger på mammatøy. Det brukes jo ikke så lenge. Jeg har noe tøy som er for stort som jeg har tatt vare på for at det skal passe når jeg ble gravid.

Ellers så blir det nok å bruke mye kjoler ja❤️

Det jeg vet jeg vil ha er noen ammetopper. Det syntes jeg var gull verdt sist :)
 
Siden jeg har samme termin denne gang som sist, hehe (ganske godt gjort og ikke planlagt)
Da tenker jeg at jeg får brukt de samme klærne. Jeg trengte ikke gravidjakke sist så det tror jeg ikke denne gangen heller.
Har fra før 1 bukse 1 shorts og t-skjorter fra h&m. Passet mye vanlig tøy og 'kosebukser' sist og håper jeg ikke trenger å handle så mye nytt, selv om det er fristende.
 
Jeg har kjøpt min første gravidbukse allerede. Plutselig passer ikke 90% av buksene lengre, sikkert fordi jeg er så oppblåst, så da er det digg med en bukse med god plass. Tør ikke bruke den annet en hjemme enda, siden det er så tidlig. Hihi :)
 
Back
Topp