Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk mage veldig tidlig med første, så regner med jeg gjør det nå ogsåSist brukte jeg egne bukser til uke 16 eller 17, og da passet de fortsatt i låra. Ble litt trangt over magen bare. Fikk jo ikke mage før helt på slutten.
Regner med at min også kommer tidligere denne gangen. De sier vel at den gjør det med nr 2.Jeg fikk mage veldig tidlig med første, så regner med jeg gjør det nå også
Jeg håper min kommer tidlig, så slipper jeg å se bare chubby utRegner med at min også kommer tidligere denne gangen. De sier vel at den gjør det med nr 2.
Jeg så på ingen måte chubby ut. Gikk ned 9 kilo første 18 ukene av svangerskapet. Fikk heller kommentarer om at jeg så helt radmager utJeg håper min kommer tidlig, så slipper jeg å se bare chubby ut
Sist gikk jeg ned 6 kg, men er småchubby nåJeg så på ingen måte chubby ut. Gikk ned 9 kilo første 18 ukene av svangerskapet. Fikk heller kommentarer om at jeg så helt radmager ut