Mammaklær..

Bubbafett

Blir kjent med forumet
Når tenker dere å begynne med mammaklær? Jeg er bare 5+1 men har så utrolig mye luft i magen og ser ut som jeg er 5mnd på vei.. Vanlige bukser er utrolig ubehagelig.. :( :p

Jeg gikk med en trang bukse i går. Det var helt grusomt. Går mest i tights og behagelige klær for tiden :) er ikke oppblåst lenger så har ikke noe særlig mage enda :)

Det vil nok gå mange uker enda før jeg begynner med det, men har tenkt se litt på ebay snart for å finne noen fine kjoler. :) Fant en del klær der sist gang som fungerte godt både for magen og å amme i.

Sist brukte jeg egne bukser til uke 16 eller 17, og da passet de fortsatt i låra. Ble litt trangt over magen bare. Fikk jo ikke mage før helt på slutten. :p

Kommer an på magen det.. Sist hadde jeg bare en gravidbukse og en tights. Brukte vanlig bukser hele svangerskapet med bellyband fra ebay :) hadde smekken åpen da.. Håper jeg finner noe fint mammatøy denne gangen :)

Sist gang hadde jeg nesten ikke problemer med å gå i mine vanlige bukser. I går måtte jeg faktisk kjøpe meg mammabukse. Dro til butikken med gummistrikk på knappen og en mage like stor som den var ved halvgått sist..

Jeg var og så etter mammabukse nå faktisk! Men de hadde hverken på lindex eller cubus. Må på en større butikk eller på h&m skjønner jeg... må ha en mammabukse nå. Har ikke mage, men er så fullt inni der, når jeg trykker på den er den hard. Så derfor gjør det vondt med trange bukser og belte...

Regner med at jeg må snike på meg mammabukser rundt uke 7-8 tenker jeg. Det var i alle fall det jeg måtte i tidligere svangerskap. Sliter med å få lukket buksene allerede.:p Med litt store topper utenpå tror jeg at jeg skal klare å skjule at det er mammabukser.:)

Gleder meg litt til å finne frem mamma klærne mine igjen :p

Kjenner og det strammer i buksene om dagene - er oppblåst og hadde allerede lagt til noen kg før jeg ble gravid så hadde ikke så mye ekstra å gå på fra før;)

Back
Topp