Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har endel billig basic påJeg har kjøpt litt sånn basic på hm.no... Så kommer jeg som jeg ser flere har gjort, å bestille fra mamaicious nå når d blir litt kaldere, for trenger en vinterjakke og kjole / tunika til julebesøk og sånn Men basic plagg kjøper jeg på hm siden det er litt billigere..
Jeg bestilte akkurat klær fra mamalicious.no for 2000. Da var vinterjakke og julekjole i orden allerede, så lenge det passer. Spent på om str og målene de har oppgitt stemmer.
Ellers opplever jeg selv at H&M ofte har litt finere klær i butikkene enn på nett. Ikke mye, men er noen plagg som er fine og buksene deres er utrolig behagelige.
Ellers er jeg glad i boob klær, men de koster litt, men toppene deres fungerer godt med både gravidmage og til ammetiden etterpå da de har åpning for amming. Boob klær er oftest veldig basic klær, ensfarget oftest og ikke så mye ekstra. Men veldig praktisk å kunne matche med all slags tilbehør istede.
Asos.com har mamma linje. Kjøpt en bukse nå for å teste. De har også klær i store størrelser