Mammaklær

Tinemor89

Flørter med forumet
Aprilbarna`15
Noen som vet om noen kule nettbutikker med gravidtøy? Syntes det er så mye kjerringtøy på Hm :p

Jeg tenkte jeg etterhvert skulle bestille mammaklær fra mamalicious.no/ :-) De har mye fine mammaklær, har ikke prøvd dem før siden jeg er førstegangs men har hørt at det er gode klær :-)

Mamalicious har masse kult, enig der!
Virker som om man med engang man blir gravid, så skal man kle seg som en gammal tante:p

Zalando har også ganske stort utvalg på mammatøy. Jeg har arvet en haug med klær av en venninne som jeg også brukte sist, så jeg gidder ikke kjøpe så mye. Eneste jeg har kjøpt nå er en kjole med plass til magen :-)

Heldigvis er trenden med store skjorter og genser utmerket for en gravid mage! Så jeg holder meg mest til vanlige butikker

Og kjøper basisplagg som tights og singlett på HM.

Var innom HM i dag og så på mammaklær. Lite overdeler som var fresht, men så ut som om noen av jeansene var ganske fine :)

I Danmark og Sverige har jeg sett at til og med Vero Moda egen mammakolleksjon!

Jeg bestilte akkurat klær fra mamalicious.no for 2000. Da var vinterjakke og julekjole i orden allerede, så lenge det passer. Spent på om str og målene de har oppgitt stemmer.

Ellers opplever jeg selv at H&M ofte har litt finere klær i butikkene enn på nett. Ikke mye, men er noen plagg som er fine og buksene deres er utrolig behagelige.

Ellers er jeg glad i boob klær, men de koster litt, men toppene deres fungerer godt med både gravidmage og til ammetiden etterpå da de har åpning for amming. Boob klær er oftest veldig basic klær, ensfarget oftest og ikke så mye ekstra. Men veldig praktisk å kunne matche med all slags tilbehør istede.

Jeg har akkurat fått mange plagg fra mamalicious i posten, kjempefornøyd med alt. Alt passet, men noe venter jeg med til magen blir litt større :)

Jeg har kjøpt litt sånn basic på hm.no... Så kommer jeg som jeg ser flere har gjort, å bestille fra mamaicious nå når d blir litt kaldere, for trenger en vinterjakke og kjole / tunika til julebesøk og sånn :) Men basic plagg kjøper jeg på hm siden det er litt billigere.. :)

Jeg har kjøpt litt sånn basic på hm.no... Så kommer jeg som jeg ser flere har gjort, å bestille fra mamaicious nå når d blir litt kaldere, for trenger en vinterjakke og kjole / tunika til julebesøk og sånn :) Men basic plagg kjøper jeg på hm siden det er litt billigere.. :)
De har endel billig basic på
Mamalicious også, to-pac med topper osv. Jeg var veldig fornøyd med det hvertfall :-)

Jeg bestilte akkurat klær fra mamalicious.no for 2000. Da var vinterjakke og julekjole i orden allerede, så lenge det passer. Spent på om str og målene de har oppgitt stemmer.

Ellers opplever jeg selv at H&M ofte har litt finere klær i butikkene enn på nett. Ikke mye, men er noen plagg som er fine og buksene deres er utrolig behagelige.

Ellers er jeg glad i boob klær, men de koster litt, men toppene deres fungerer godt med både gravidmage og til ammetiden etterpå da de har åpning for amming. Boob klær er oftest veldig basic klær, ensfarget oftest og ikke så mye ekstra. Men veldig praktisk å kunne matche med all slags tilbehør istede.

Er det lov å spørre om bilde av julekjole og jakke? Jeg er så elendig på det med klær :S

Elsker store gensere og skjorter, men tar jeg på meg det nå, så ser jeg skikkelig feit ut:D Mamalicious er vel merket til vero Moda? Reiser til København neste helg, så ser at at de har en egen butikk der, så da skal den iallefall bli besøkt:D Takk for tips jenter!

Asos.com har mamma linje. Kjøpt en bukse nå for å teste. De har også klær i store størrelser

Back
Topp