Mammaklær

Bkno3534372

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg er bare i syvende uke, men merker allerede nå at buksene begynner å stramme og ønsker å kjøpe noen behagelige men samtidig pene mammaklær. Hvor har dere handlet klær?

Jeg handler på HM. Der finner jeg rimelige klær som passer meg. Veldig stor forskjell på hvilke klær som passer for hver enkelt da, så det kan være lurt å prøve litt før du kjøper :-)

Jeg har noen mammabukser fra HM, men de er fortsatt litt store i magedelen. De er kjøpt bruk, så det kan være strikken er bedre i en helt ny bukse, men den siger litt ned. Jeg er nå i uke 16, og har siden uke 8-9 brukt følgende løsninger:

Strikk i buksa (om du ikke har prøvd det alerede), som her:
Bukse.jpg

Eller en "bukseforlenger-ting", som denne:
images

Jeg kjøpte min billig her: http://www.ebay.com/itm/MATERNITY-W...ternity_Pregnancy_MJ&var=&hash=item19e5dc9c7b

Det eneste man skal huske med disse "metodene", er å ha en lang singlett/genser som dekker over bukseåpningen, men det har jeg nesten alltid, så null problem :)

De super stretch leggingsene/jeggingsene fra HM til 200kr er veldig greie synes jeg. Behagelige i livet, og fortsatt ikke "mammaklær". Synes personlig det er litt tidlig å tre inn i mammabukser før svangerskapet skal være offisielt for alle rundt meg, men likevel frister det jo - for den oppblåste magen trives ikke de stramme buksene mine jeg brukte før. :p

Jeg er i uke 12 og det eneste jeg har kjøpt er to leggings på mamma avd på H&M.

Jeg har bestilt på nett på Hm.... Hvis alt er bra på OUL skal jeg bestille noe gensere på mamalicious... :)

Jeg brukte bukser fra hm, veldig fornøyd med de. Kjøpte også noen treningsbukser på hm til å bruke på mammayoga, og på slutten var det bare de som passa:D
Brukte også kjole og strømpebukse en del:)

De super stretch leggingsene/jeggingsene fra HM til 200kr er veldig greie synes jeg. Behagelige i livet, og fortsatt ikke "mammaklær". Synes personlig det er litt tidlig å tre inn i mammabukser før svangerskapet skal være offisielt for alle rundt meg, men likevel frister det jo - for den oppblåste magen trives ikke de stramme buksene mine jeg brukte før. :p
Mammabukser er det aldri for tidlig å bruke, ikke gøy når ting strammer på magen!
Jeg brukte faktisk joggebukse en stund jeg, jobba i barnehage så var greit å ha det på jobb:)

Jeg startet å bruke mammaklær veldig tidlig pga. oppblåst mage. Handlet alt på H&M. De er litt større i str. Jeg fant mange fine mammaklær på salg i H&M nettbutikk :)

Jeg har noen mammabukser fra HM, men de er fortsatt litt store i magedelen. De er kjøpt bruk, så det kan være strikken er bedre i en helt ny bukse, men den siger litt ned. Jeg er nå i uke 16, og har siden uke 8-9 brukt følgende løsninger:

Strikk i buksa (om du ikke har prøvd det alerede), som her:
Bukse.jpg

Eller en "bukseforlenger-ting", som denne:
images

Jeg kjøpte min billig her: http://www.ebay.com/itm/MATERNITY-W...ternity_Pregnancy_MJ&var=&hash=item19e5dc9c7b

Det eneste man skal huske med disse "metodene", er å ha en lang singlett/genser som dekker over bukseåpningen, men det har jeg nesten alltid, så null problem :)
Dette har jeg også, smart løsning :)

Kjøpt ei bukse på hm og helt ok skal jo ikke bruke den i så mange mnd. Ellers bruker jeg treningsbukser som jeg ikke drar over magen, og strikk i buksen. Men var heldig klarte meg uten til 5,5 mnd...

Jeg kjøpte noen på hm i starten av svangerskapet. Kjøpte en som er veldig lav i livet fremme som var behagelig å gå med når magen ikke var så stor på dagen, og ble oppblåst på kvelden. Jeg begynte å gå med bukse med strikk i livet i uke 18ca. Nå i uke 20 begynner de å sitte som de skal, meget behagelig :-D

Når jeg var så tidlig som deg kjøpte jeg noen vanlige bukser som var litt løse i formen med strikk i livet. Bruker di enda og er nå 34+5. Dongeribukse hadde jeg ikke brukt på lenge før jeg kjøpte mammabukse just på H&M, men synes den fort blir slakk og hengete....

Jeg kjøper laange gensere/ hverdagskjoler på basic avdelingen på HM og bruker strømpebukser under...veldig behagelig og jeg ser veldig ordentlig ut ;)

Bruker ikke mammaklær :) Bruker store gensere og tights, eller mine vanlige bukser eller kjoler...
Er 26 uker og gått opp 12 kg men får fortsatt plass :)
Jeg gidder ikke å handle klær for å bruke dem i 9 mnd og kaste dem igjen...

Bruker ikke mammaklær :) Bruker store gensere og tights, eller mine vanlige bukser eller kjoler...
Er 26 uker og gått opp 12 kg men får fortsatt plass :)
Jeg gidder ikke å handle klær for å bruke dem i 9 mnd og kaste dem igjen...

De fleste bruker det ikke i ni mnd en gang, da mange kan bruke vanlige klær første tiden;)

Jeg kjøpte noen bukser og tights på HM :)
Utenom det brukte jeg stort sett bare vanlige, oversized gensere og topper, og kjoler med empireliv eller et belte oppe under puppene :)
Sparte mye penger på det :)

Back
Topp