Mammaklær

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Trenger tips og råd til hvordan man kan kle seg fint, og hvor man finner disse klærne. Gjerne bilder, linker osv.
Går meg vill i jungelen.. :p

Jeg bestilte meg en veldig fin tunika/overdel på zalando, i merket "mom2mom" tror jeg det het. Den gleder jeg meg til å bruke. Synes de hadde veldig mye fint, hvertfall! :)

Ellers tar jeg også gjerne imot tips!

Følger denna

Her vil jeg også følge med. Jeg sverger vel mest til tights og tunika etterhvert.

Jeg håper å slippe mesteparten av mammaklærne.. Men er innteressert i fint undertøy! Noe jeg har funnet på glammom.no :)

Jeg håper å slippe mesteparten av mammaklærne.. Men er innteressert i fint undertøy! Noe jeg har funnet på glammom.no :)
Jeg bestilte fine ammebher fra glammom. Men måtte betale så mye i toll at jeg tør ikke bestille fra de igjen :p

Skal ut og kikke litt i dag :)
Skal oppdatere dere om jeg finner noe brukbart :p

Jeg tenker å kle meg vanlig så lenge det går. Deretter blir det skjørt og kjoler, og det jeg vanligvis har til det:)

Sist brukte jeg ikke mammaklær, så alle de vanlige klærna hadde "mage" etterpå:P nå har jeg kjøpt et par bukser og en genser på HM :) myye finere mammaklær nå enn for 5 år siden!! :-)

Jeg har arvet en del mammaklær av en venninne som jeg også brukte sist. Jeg har vært veldig fornøyd med mamma-jeansene fra HM. Og så har jeg brukt en del tunikaer/bluser som jeg hadde fra før. Er mest usikker på om jeg må skaffe meg en vinterjakke med plass til magen denne gangen. Sist fødte jeg i begynnelsen av desember, og klarte meg uten.

Sist brukte jeg ikke mammaklær, så alle de vanlige klærna hadde "mage" etterpå:p nå har jeg kjøpt et par bukser og en genser på HM :) myye finere mammaklær nå enn for 5 år siden!! :)

Perfekt unskyldning for å kjøpe seg ny garderobe etter fødselen da :D:D

Fant litt på bikbok, cardigans, lange gensere og tights. Også kjøpte jeg noen basis-plagg på hennes.. :)

Har kjøpt mammabukser på HM og de er kjempe gode!;) ellers bruker jeg enn så lenge de samme toppene som jeg brukte før.

Back
Topp