Mammaklær

bjørnemamma

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Er det mange som er begynt å bruke de? Evt når begynte dere som har vært gravide før å bruke?
Mener jeg begynte i uke 15 sist..

"Vil så gjerne ha babymage" :)

Er 11+3...

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Jeg bruker gravidbukse de dagene det er for kjølig til den snart for trange linbuksa jeg har bodd i i sommer :) Er 14+2. Det er vel en to-tre uker siden jeg måtte ty til gravidbuksa første gang. Liker ikke at det strammer rundt magen...
Babymagen kommer nok før du vet ordet av det, det er gjerne sånn det går når man er gravid ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

11+1 og fortsatt ikke behov for gravidbukser. Bruker litt løse topper da, for jeg føler at det synes.

Jeg begynte å bruke for en ukes tid siden... Klarer ikk ebruke mine vanlige lenger.
Jeg var jo såå fornøyd da jeg gikk med første og andremann, for da kunne jeg bruke de vanlige buksene mine hele svangerskapet gjennom. Og jeg forstår jo det nå... da var det in med bukser som var lave i livet!
Dagens er noe høyere, og de klemmer så sinnsykt på livmoren at jeg ikke har nubbesjangs til å bruke de lenger.

Uke 8, var så oppblåst

hva med bh? kunne ikke bruke de gamle lenger. måtte kjøpe nye bh selvom jeg er bare uke 12+2. vet noe om bra og behagelig bh? utrolig vanskelig å finne den riktig størrelse :(

Jeg måtte kjl
hva med bh? kunne ikke bruke de gamle lenger. måtte kjøpe nye bh selvom jeg er bare uke 12+2. vet noe om bra og behagelig bh? utrolig vanskelig å finne den riktig størrelse :(
jeg måtte kjøpe meg ny bh når jeg var rundt uke 11. Har enkelte gamle, virkelig uttrukte som passer enda, mens enkelte har jeg gitt opp å bruke

Jeg begynte med mammabukse i kanskje uke 11. Vanvitig behagelig, skjønner ikke hvordan jeg skal greie å gå tilbake til vanlige bukser etterpå :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg begynte med mammabukse i kanskje uke 11. Vanvitig behagelig, skjønner ikke hvordan jeg skal greie å gå tilbake til vanlige bukser etterpå :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Du skal se at du er glad når du endelig kan ta på deg vanlige bukser igjen :)

Jeg bruker ikke mammabukser enda. Får lett på meg mine vanlige bukser, men har kanskje beltet et hakk løsere. Sist begynte jeg vel egentlig ikke med mammabukser før en gang etter oul.

Har brukt mammajeans et par uker, ellers bruker jeg mine vanlige kosebukser/tights :) MEN på bhfronten må jeg ha noe nytt. Vokser de like mye hele svangerskapet? Husker ikke at det var så gale sist :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikke kjøpt mammaklær enda, selvom magen er god og rund. Ble temmelig overrasket over hvor raskt magen kom, siden dette er første. Kunne ikke skjule dette lenge, da jeg i utgangspunktet har lite på magen. På jobben består "uniformen" bla av treningstights, og på privaten får jeg fortsatt på meg jeans (ikke alltid like behagelig, så det går mye i kjole om dagen, eller treningstøy..) :)

Har en liten utfordring med bher, har gått fra c til e cup på 3 mnd:eek: Mannen er veldig fornøyd, jeg bare håper det stopper opp etterhvert:p
Noen som kan anbefale gode bher?

Begynte med mammabukser i uke 11. Var så innmari oppblåst og det så ikke bra ut med mine vanlige bukser. Har skiftet ut bhene, men må opp et par hakk til merker jeg, de vokser som bare det ;)

Har krøpet til korset og kjøpt en bukse og et par bluser - noe så deilig! De vanlige buksene mine passer jo enda, men utover dagen blir jeg mer oppblåst og da er det fælt at det trykker på magen. Deilig å slippe ettersittende topper også. I dag stråler jeg som en sol :-D

22.02.2015 ♡

Back
Topp