mammaklær.....

Runs4chocolate

Glad i forumet
Januarskatter 2015
måtte ut og handle bukser i dag og hvorfor er det helt umulig å få tak i de buksene med "barnestrikk" i livet?? Brukte bare sånne sist. Fant noen ok med sånt høyt liv, men kjenner de siger ned og blir saggete i løpet av dagen.

Og er ganske irritert over at de er designet sånn at man må gå opp i str enda man passer i gammel str bortsett fra magen :( kjipt å gå inn i en str 40 og gå ut med bukser i str 44 :( hjelper ikke akkurat på den "alle tror sikkert jeg bare er feit enda"-følelsen.

Noen som vet om det finnes noen butikker med mammaklær i oslo?? prøvde strømmen i dag

Jeg synes H&M har mye bra innen bukser. Du er jo ikke større selv om str er en annen. Du går jo ikke rundt med lappen på utsiden av klærne uansett så det er da virkelig ikke noe å henge seg opp i :p
Spiller ingen rolle hva alle andre måtte mene.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Jeg synes H&M har mye bra innen bukser. Du er jo ikke større selv om str er en annen. Du går jo ikke rundt med lappen på utsiden av klærne uansett så det er da virkelig ikke noe å henge seg opp i :p
Spiller ingen rolle hva alle andre måtte mene.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Er hm jeg var på, og fikk med meg to greie, men likte bare så godt de jeg hadde sist :) (men var da 25 kg mer enn i dag så de er borte for lengst)

Og str har noe med selvfølelsen å gjøre når man føler seg tjukk og ikke gravid enda, men de rundt meg på jobben hadde ikke lagt merke til noen endring på fasong eller vekt og ble kjempeoverrasket da jeg slapp "bomben" så vet jo at jeg ikke er stor enda :) syns bare str kunne vært mer sympatiske hehe

Er spent på om jeg finner noen som er greie for meg. Jeg er veldig kort i livet, slik at vanlige bukser rekker meg nesten opp i armhulen. Minst! Hehe.
jeg har bare bukser som er korte i livet, for alt annet er ubehagelig.

Det er en butikk med mammaklær på Majorstuen. Gå forbi McDonald's ned Kirkeveien :) Har ikke vært der selv, men ser ofte at det er folk der

Back
Topp