Mammaklær

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Med førstemann kjøpte jeg min første mammabukse når jeg var 6 uker på vei. Magen kom veldig fort og jeg var i tillegg veldig oppblåst :-) Ser derfor ikke for meg og valse rundt i dongeribuksene så mye lenger...

Noen erfaringer med og kjøpe mammaklær på nettet? Andre tips og råd? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Liker godt hennes og mauritz jeg da :) Synes de har gode tightser og singleter :)

Syns det er teit ikke lindex selger i butikk men kun på nett. Ellers har vel ebay en del

Eg likte mye av h&m men likte godt bher fra lindex:)

Med førstemann kjøpte jeg min første mammabukse når jeg var 6 uker på vei. Magen kom veldig fort og jeg var i tillegg veldig oppblåst :) Ser derfor ikke for meg og valse rundt i dongeribuksene så mye lenger...

Noen erfaringer med og kjøpe mammaklær på nettet? Andre tips og råd? :)

Ser ut som jeg å må skaffe meg noen nye klær asap, er så oppblåst

Last edited:
Jeg pleier å kjøpe på h&m har ganske oppblåst mage men det kommer på kvelden. Håper ikke jeg må kjøpe noen klær Før jeg blir 3-4 mnd

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Føler meg oppblåst jeg også, men håper å kunne bruke mine vanlige klær iallfall 6 uker til.. Har gitt bort størsteparten av gravidklærne mine fra tidligere, så må nok til innkjøpt av noe nytt og fresht etterhvert :) har lindex mammaklær på nett altså?

Zalando har mye. Greit å bestille masse masse masse, få hjem i stua, sjekke godt hva som passer og ser bra ut, så sende resten i retur innen 30 dg. Det kommer jeg til å gjøre.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mamalicious<3 Sykt mye fint!!!

Jeg kjøpte 2 t-skjorter og en genser sist. Brukte mine egne bukser til jeg sto på fødestua :p

Back
Topp